موضوعات داغ

ساخت تویوتا RAV4 ادونچر برای افراد ماجراجو

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در نمایشگاه شیکاگو ، نسخه‌ای خاص و ویژه از تویوتا RAV4 با نام "ادونچر" برای کسانی معرفی شد که زندگی فعالی داشته و دوست دارند ماجراجویی تازه‌ای با ماشین خود آغاز کنند. خودرویی با ارتفاعی بالاتر و چهره‌ای خشمگین‌تر که بیش از همه قشر جوان را هدف اصلی خود قرار داده است.
به طور کلی، خودروی جدید تویوتا RAV4 در دو مدل محرک جلو مجهز به دیفرانسیل لغزش محدود و همچنین در مدل چهار چرخ محرک با سیستم کنترل گشتاور پویا ساخته و پرداخته خواهد شد که نسخه دوم آن بیش از همه برای ماجراجویی و تاحدودی آفرودنوردی مناسب است. علاوه بر این‌ها، نسخه جدید تویوتا RAV4 به رادیاتورهای جدید، روغن موتورهای مکمل، سیستم تهویه جدید و همچنین سیستم تعلیقی جدید مجهز شده که باعث افزایش ارتفاع خودرو به نسبت مدل‌های قبل شده است. هرچند سیستم‌های جدید کنترل و مدیریتی همچون سیستم کنترل نوسان کابین (TSC) و همچنین سیستم‌های کمک حرکتی و شروع حرکت در سرازیری نظیر (HAC) و (TSS-P) را هم می‌توان به گزینه‌های جدید تویوتا اضافه کرد.

تویوتا RAV4 ادونچر

تویوتا RAV4 ادونچر


در چهره هم رینگ‌های بزرگ 18 اینچی پنج پره با ابعاد استیک 235/55، چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر، چراغ‌های مه شکن مشکی و در نهایت چندین رنگ بندی خاص بدنه باعث ایجاد یک طراحی جسورتر و اسپرت برای تویوتا RAV4 شده‌اند و در داخل کابین هم می‌توان گرمکن‌های اختیاری صندلی‌ها، روکش‌های پارچه‌ای باکیفیت، گرمکن فرمان، برف پاکن‌های اتوماتیک ICER و همچنین یک سیستم تهویه مطبوع بروزرسانی شده را گزینه‌های ارتقا یافته این اتومبیل عنوان کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد