موضوعات داغ

مرسدس بنز یونیماک 1977، سه برابر گران تر از AMG GT

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چند روز پیش مقاله‌ای بر روی سایت بارگذاری شد که نشان می‌داد بازیگر مطرح سینمای هالیوود و همچنین فرماندار سابق کالیفرنیا یعنی آرنولد شوارتزنگر در راستای سیاست‌های زیست محیطی، اقدام به خرید یک دستگاه خودروی مرسدس بنز G کلاس تمام الکتریکی کرده بود. اگر یادتان باشد، در مقاله گفتیم که آرنولد شوارتزنگر علاقه بسیار زیادی به داشتن خودروهای درشت هیکل و همچنین محصولات "یونیماک" مرسدس بنز دارد که پیش از خرید مرسدس بنز G کلاس تمام الکتریکی از آنان استفاده می‌کرد. حال اخیرا یک دستگاه خودروی مرسدس بنز "یونیماک"که متعلق به شخص آرنولد شوارتزنگر بوده است، توسط یکی از نمایندگی‌های فروش اتومبیل کالیفرنیا در سایت eBay لیست شده است که قیمتی سرسام آور، برابر با 3 دستگاه خودروی مرسدس بنز اسپرت AMG GT دارد!

مرسدس بنز یونیماک

مرسدس بنز یونیماک


باتوجه به آگهی فروش مرسدس بنز یونیماک که به طور مستقیم از فرماندار سابق کالیفرنیا خریداری شده و امضای آن بر روی داشبورد اتومبیل نقش بسته است، خودروی مورد نظر متعلق به سال 1977 میلادی عنوان شده که پیش از این با قیمت 350 هزار دلاری بر روی خروجی سایت eBay قرار گرفته بود، ولی حالا با گذر زمان و نخریدن این محصول، قیمت آن به 329 هزار و 980 دلار کاهش پیدا کرده است تا شاید مشتری برای آن پیدا شود.

مرسدس بنز یونیماک

مرسدس بنز یونیماک


در ادامه گفتنی است که این خودرو به پیشرانه‌ای شش سیلندر 6.4 لیتری توربودیزل مجهز شده است و برای انتقال نیروی تولیدی آن هم از جعبه دنده‌ای نیمه اتوماتیک دوکلاچه کمک گرفته‌اند که بین هر چهارچرخ اتومبیل تقسیم می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد