موضوعات داغ

وقتی جنگ ستارگان به دنیای خودرو می رسد + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
قطعا به یاد دارید که کمپانی خودروسازی نیسان بر روی شاسی بلند X-Trail و هم بر روی خودروی کراس اوور نیسان جوک، بجای استفاده از رینگ و لاستیک‌های استاندارد از یکسری چرخ و تسمه‌های فلزی استفاده کرده بود تا دیگر ماشین‌هایش مشکی در مسیرهای ناهموار و برفی نداشته باشند و تقریبا مثل یک تانک کوچک عمل کنند. حال شرکتی تحت عنوان Chris Kyle Frog هم به فکر تولید یک خودروی اینچنینی با چرخ و تسمه‌های فلزی افتاده است که اخیرا در خیابان توسط گارد "Stormtrooper JK " منتسب به فیلم جنگ ستارگان مورد استفاده قرار گرفته است.
اگر یکی از علاقه مندان حرفه‌ای به جنگ ستارگان هستید و فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی آن را دنبال می‌کند، قطعا این را هم می‌دانید که Stormtrooper JK در واقع همان سربازهای سفید پوش دشمن و بیشتر کتک خورهای فیلم جنگ ستارگان هستند که حالا با الگوبرداری و اقتباس از طراحی لباس و چهره آنان، شرکت Chris Kyle Frog اقدام به ساخت این محصول برپایه جیپ کرده است. هرچند پیش از معرفی رسمی این خودرو و انتشار یک فیلم کامل از معرفی آن، شاهد تردد این ماشین در خیابان به همراه سرنشینانی با ماسک‌های سربازان Stormtrooper بوده‌ایم.
در کل موضوعات بالا چندان اهمیتی ندارند و چیزی که بسیار مهم و حائز اهمیت است، استفاده از چرخ و تسمه بجای رینگ و لاستیک‌های استاندارد بر روی یک دستگاه خودروی شاسی بلند جیپ است که پروژه‌ای شبیه به نیسان جوک و نیسان X-Trail کانسپت با چرخ و تسمه خلق شده است و در ادامه می‌توانید فیلم معرفی آن را در خودروبانک تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد