موضوعات داغ

بی ام و 218i Active Tourer رونمایی شد + فیلم

عکس مطلب اول
شرکت پرشیا خودرو به عنوان نمایندگی بی ام و در ایران امروز در نمایشگاه خودروی بین المللی تهران اقدام به معرفی یک محصول جدید برای بازار کشورمان کرد. این خودرو بی ام و 218i Active Tourer است که یک محصول MPV دیفرانسیل جلو از این کمپانی است. بی ام و سری ۲ اکتیو تورر را باید اولین خودرو با آرم بی ام و دانست که به صورت موتور جلو، محرک جلو ساخته و عرضه شده است. البته در بازار جهانی مدل ایکس درایو نیز مجهز به سیستم چهارچرخ محرک قابل سفارش است.

بی ام و 218i Active Tourer

بی ام و 218i Active Tourer


این خودرو همچنین به صورت ۵ و هفت نفره عرضه می شود. مدل 218i گونه ی پایه ی این خودرو محسوب می شود که مجهز به موتور ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر خطی است که مجهز به توربوشارژرهای تویین اسکرول شده است. این موتور کوچک اما به لطف بهره گیری از توربوشارژر توانایی تولید ۱۳۶ اسب بخار قدرت را در ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و همچنین گشتاور ۲۲۰ نیوتون متر را در ور موتور ۱۲۵۰ دور بر دقیقه داراست. این مدل در بازار جهانی با یک جعبه دنده ی ۶ سرعته ی دستی و یا ۶ سرعته ی خودکار عرضه می شود که البته برای بازار ایران از قرار معلوم تنها مدل اتوماتیک آن عرضه خواهد شد. با توجه به این که این مدل گونه ی پایه ی این خودرو است از پدال های تعویض دنده در پشت فرمان در آن خبری نیست. مصرف سوخت این مدل با توجه به پیشرانه ی کم حجم آن تنها ۵.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. شتاب صفر تا صد کیلومتر 218i نیز تنها ۹.۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است.

بی ام و 218i Active Tourer

بی ام و 218i Active Tourer


در خصوص امکانات رفاهی این خودرو باید به مواردی چون فرمان هوشمند چند منظوره، لاستیک ران فلت، سیستم باز شدن درها بدون سوییچ، ذوربین دید عقب، سقف پانوراما، صندلی های جلو برقی، قابلیت تنظیم صندلی های عقب، سنسور پارک، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، چراغ های LED، تهویه ی هوای خودکار، سیستم صوتی Hifi، و بلوتوث است.
در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده توسط خودروبانک از این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید در انتهای مطلب نیز ویدئویی از این خودرو تهیه شده است که تماشای آن را به تمامی علاقه مندان بی ام و توصیه می کنیم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/27
کاش پرشیا خودرو بی ام دبلیو سری پنج اطاق جي سی را هم میکرد ،530i سدان
1395/11/27
فقط اسب
1395/11/27
حیف که دیفرانسیل جلو هست،لطفا اگر در مورد قیمت این خودرو و همچنین 225i اطلاعاتی کسب کردید تو سایت عنوان کنید
1395/11/27
به نظرم ب ام و و بعضي ديگه از برنداي معروف مثل تويوتا ديگه گندشو از نظر طراحي درآوردند واقعاً هزينه طراحي داخلي و بيروني نميكنند الان ب ام و به استثناي i8 مابقي مدلاش از نظر طراحي 15 ساله درجا ميزنند.