موضوعات داغ

رونمایی از بی ام و 225i اکتیو تورر در نمایشگاه خودروی تهران + فیلم

عکس مطلب اول
پرشیا خودرو در نمایشگاه خودروی تهران از خودروی مینی ون بی ام و 225i Active Tourer رونمایی کرد. این خودرو نسخه ی قوی تر خودروی 218i است که آن نیز در همین نمایشگاه نوسط پرشیا خودرو در معرض نمایش گذاشته شده است.
بی ام و 225i یک خودروی ام پی وی است که مجهز به موتوری ۲ لیتری چهار سیلندر شده است که به لطف بهره گیری از توربوشارژر می تواند ۲۳۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. این بی ام و دیفرانسیل جلو برخاف مدل 218i که از گیربکس ۶ دنده استفاده می کند. از یک گیربکس ۸ سرعته ی خودکار استفاده می کند که البته نیروی موتور را به چرخ های جلو انتقال می دهد.

بی ام و 225i Active Tourer

بی ام و 225i Active Tourer


شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت این خودرو به ترتیب معادل ۶.۶ ثانیه و ۲۳۸ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت خودرو نیز معادل ۵.۸ لیتر در هر صد کیلومتر و میزان انتشار گاز دی اکسید کربن نیز تنها به میزان ۱۳۵ گرم در هر کیلومتر است.

بی ام و 225i Active Tourer

بی ام و 225i Active Tourer


از امکانات این خودرو می توان به لاستیک های پنچر رو (ران فلت)، درب صندوق عقب برقی، سیستم ورود بدون کلید، دوربین دید عقب، سقف پانوراما، صندلی های جلوی برقی، صندلی های عقب تنظیم شونده، سنسور پارک، سنسور باران، سنسور نور، کروز کنترل، چراغ های LED، سیستم تهویه ی مطبوع خودکار، سیستم نمایشگر سربالا و سیستم صوتی های فای اشاره کرد که در کلاس خود خودروی پر امکانات و مجهزی محسوب می شود. در ادامه می توانید در انتهای مطلب ویدیوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک را از مراسم رونمایی از این خودرو تماشا کنید و در گالری تصاویر نیز می توانید تصاویر تهیه شده از بی ام و 225i را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/27
یک مدل سری یک هم رونمایی شد گزارش اون رو هم بنویسید
1395/11/27
این ماشین رو برین ببینید همه چیش خوبه اما شکل اگزوزاش فوق العاده افتضاحه اصلا هم خونی نداره با ماشین