موضوعات داغ

پربازدیدترین تست‌های تصادف را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک هیچ کسی دوست ندارد با موتورسیکلت و یا اتومبیل تصادف کند و طبیعتا دوست ندارد یک تصادف را از نزدیک تماشا کند، ولی خب تماشای تصادف در فضای مجازی (البته اگر سرنشینان جان سالم به در ببرند) جذابیت‌های خاص خود را دارد و این جذابیت زمانی به اوج خود می‌رسد که به تماشای تست تصادف اتومبیل‌های مطرح بازار با دوربین‌های کار گذاشته شده در داخل کابین می‌نشینید. حال در ادامه گروه خودروبانک چند فیلم جذاب و دیدنی از تست تصادف خودروهای مختلف را برایتان آماده کرده است که از پربازدیدترین و محبوب‌ترین تست‌های تصادف بین مخاطبان شناخته می‌شود.


- تست تصادف هامرH3 مدل 2008 میلادی
محصولات هامر همیشه یکی از خاص‌ترین شاسی بلندهای جهان شناخته می‌شوند، بخصوص هامر H3 که تقریبا یک محصول تمام عیار از طرف این کمپانی خودروسازی آمریکایی است. حال تست تصادف این خودر در سرویس یوتیوب توانسته چیزی حدود 4.8 میلیون بازدید کننده را به سمت خود جلب کند که شما هم می‌توانید فیلم آن را در خودروبانک تماشا کنید.


- تست تصادف شورلت Bel Air مقابل شورلت مالیبو
تست تصادف خود به تنهایی جذابیت بالایی دارد، حال فرض کنید این تست با برخورد دو اتومبیل با یکدیگر صورت پذیرد، آنوقت جذابیتی دوچندان خواهد داشت. درست مثل تست تصادف شورلت Bel Air مقابل شورلت مالیبو که بازدیدی حدودا 4.3 میلیونی داشته و تفاوت ایمنی دو نسل کاملا متفاوت را به وضوح نشان می‌دهد.


- تست تصادف نیسان Tsuru مقابل نیسان ورسا
درست همانند بخش قبلی، این تست هم میان دو مدل خودروی نیسان صورت گرفته است که یک طرف آن خودروی نیسان Tsuru و طرف دیگر هم خودروی نیسان ورسا قرار گرفته است.


در ادامه هم می‌توانید تست تصادف فولکس واگن GTI مدل 2015 و همچنین تست تصادف خودروی BMW سری 5 مدل 2014 را تماشا کنید که هرکدام بازدید بیش از 2.5 میلیون داشته اند.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد