موضوعات داغ

5 پورشه با بهترین صدا + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اغلب کاربران مجازی ماشین‌های سوپر اسپرت را در قاب چند تصویر می‌بینند، دریغ از اینکه تمامی جذابیت یک خودروی سوپر اسپرت علاوه بر پیشرانه قدرتمند، بدنه‌ای اسپرت و در نهایت چهره‌ای خشن و جنگنده، به صدایی خواهد بود که از لوله‌های اگزوز آن بیرون می‌آید و روح مخاطب را با روحیات خود پیوند می‌زند. صدایی که بیشتر از یک فرکانس صوتی، توانایی‌های خود را به مخاطب اثبات می‌کند.
در ادامه می‌خواهیم پیرو صحبت هایمان، شما را دعوت به تماشای فیلمی جذاب کنیم که در آن 5 صدای برتر و جذاب محصولات پورشه به تصویر کشیده شده اند. یکسری صدا که بدون شک هرکسی را شیفته خود می‌کند و دوست دارید برای چندین و چندبار فیلم مورد نظر را پخش کنید و هربار از صدای بی نظیرشان لذت ببرید.
همانطور که در فیلم هم آمده است، اول از همه صدای پورشه 911 کاررا RS 2.7 را خواهید شنید که حاصل از فعالیت پیشرانه‌ای 2.7 لیتری شش سیلندر خوابیده (بوکسر) برای تولید حداکثر قدرتی 210 اسب بخاری خواهد بود. بعد از آن هم صدای بی نظیر پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر خوابیده (بوکسر) متعلق به خودروی مسابقه‌ای پورشه 550 اسپایدر را خواهید شنید که می‌تواند حداکثر 110 اسب بخار قدرت تولید کند.
در ادامه هم به ترتیب پورشه 911 GT3 RS با پیشرانه‌ای 4 لیتری شش سیلندر 500 اسب بخاری، پورشه 918 اسپایدر با پیشرانه ای 4.6 لیتری هشت سیلندر بنزینی و دو موتور الکتریکی با مجموع قدرتی 887 اسب بخاری و در نهایت خودروی پورشه کاررا GT با پیشرانه‌ای 5.7 لیتری ده سیلندر V شکل 612 اسب بخاری به تصویر کشیده شده است که بیش از همه صدای اگزوز آنان حائز اهمیت است.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/9
واااای خدا
عالی