موضوعات داغ

نسخه‌ای الکتریکی از تیگو 3X معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی چری که پیش از این برای جذب جوانان، نسخه‌ای اسپرت از چری "تیگو 3" را با نام "تیگو 3X" معرفی کرد. حال نسخه‌ای الکتریکی آماده کرده است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت، البته بیشتر به نظر می رسد که تصاویری جاسوسی از آن منتشر شده است تا اینکه به صورت رسمی معرفی شده باشد!
برای مدل استاندارد، شرکت خودروسازی چری به ازای پرداخت هزینه ای 58 هزار و 900 یوان در مدل پایه و همچنین پرداخت هزینه ای 83 هزار و 300 یوان برای مدل های فول آپشن، از پیشرانه‌ای 106 اسب بخاری 1.5 لیتری استفاده کرده است که به همراه جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی یا گیربکس CVT آنچنان قدرت دلچسبی برای خودرویی شاسی بلند، آن هم خودرویی به اصطلاح اسپرت ارائه نمی‌کند، ولی سیستم محرک الکتریکی این خودرو طبق گفته وبسایت منبع دارای قدرتی 121 اسب بخاری و همچنین برد حرکتی حدودا 200 کیلومتری تنها با یکبار شارژ کامل باتری ها در شرایط استاندارد خواهد بود، ولی برای داشتن چنین سیستم محرکی که تنها سقف سرعت بیش از 100 کیلومتر بر ساعت به همراه دارد، باید مبلغی حدودا 100 هزار یوان به شرکت خودروسازی چری پرداخت کرد.

 تیگو 3X

تیگو 3X


درست همانند نسخه‌های استاندارد چری تیگو 3X، برای ساخت این شاسی بلند اسپرت هم طراحان طول 4200 میلی متری، عرض 1760 میلی متری و ارتفاع 1570 میلی متری را در نظر گرفته‌اند که چرخ‌های آن با فاصله‌ای 2555 میلی متری نسبت به یکدیگر در زیر شاسی نصب شده‌اند. از داخل کابین این خودرو هم تا الان تصویری ارائه نشده است، ولی برای نسخه اسپرت چری تیگو 3X در داخل کابین از روکش‌های چرمی با دوخت‌های نارنجی، غربیلک فرمان اسپرت، صفحه نمایشگری لمسی 5 اینچی و همچنین خطوط نارنجی رنگ در حاشیه خروجی‌های سیستم تهویه مطبوع و دستگیره داخلی درب‌ها استفاده شده بود که باعث تنوع پذیری داخل کابین و زنده بودن آن شده است.
در خارج از کابین هم می‌توان ریل‌های جدیدی بر روی سقف، چراغ‌های جدید و بزرگ‌تر LED، جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر، مجموعه سپری حجیم‌تر شده و همچنین مه شکن‌های حاشیه کرومی را در اطراف سپر مشاهده کرد که در هر دو مدل الکتریکی و استاندارد بنزینی فاکتورهای طراحی مشترک دارند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/7
طراحی عقبش خیلی افتضاحه
1395/12/8
پولشو نداری بخری پراید سوار ......