موضوعات داغ

آغاز فروش اقساطی هیوندای سانتافه GDI + جدول

عکس مطلب اول
آسان موتور، نمایندگی عرضه و خدمات پس از فروش هیوندای در ایران، شرایط فروش نقد و اعتباری خودروی هیوندای سانتافه GDI را اعلام کرد که جزییات آن به شرح زیر خواهد بود.
در شرایط فروش نقدی قیمت پایه 211 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که با احتساب 17 میلیون و 466 هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده، تقریبا قیمتی 228 میلیون و 466 هزار تومانی بدست می‌آید که بخشی از آن هنگام ثبت نام و بخشی دیگر هم پس از صدور دعوتنامه از متقاضی دریافت می‌شود. در ادامه هم گفتنی است که موعد تحویل خودرو 60 روز پس از ثبت نام عنوان شده است.
در شرایط فروش اعتباری هم مبلغ پیش پرداخت 105 میلیون و 500 هزار تومانی از متقاضی دریافت می‌شود و مابقی هزینه پرداختی در اقساط 12 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه، 30 ماهه و 36 ماهه تعریف می‌شود که برای اطلاع از جزییات اقساط آن می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

هیوندای سانتافه GDI

هیوندای سانتافه GDI


از لحاظ تغییراتی اگر دو خودروی پیشین و فعلی هیوندای سانتافه را کنار یکدیگر بگذارید، متوجه تغییرات میان این دو خودرو خواهید شد، به صورتی که حالا بر روی مدل جدید، در همان فرم سابق چراغ‌ها از الگوهای جدید طراحی استفاده شده و همچنین جلوپنجره‌ای جدید با همان فرم شش ضلعی سابق که حالا 2 ستون دیگر به ستون‌های آن اضافه شده و حالا با 5 ستون افقی باریک‌تر در جلوی خودرو خودنمایی می‌کند، مه شکن‌های جدید کوچک‌تر با قاب اطراف دوباره طراحی شده و در آخر هم از ورودی‌های هوای جدید با قابی کرومی رنگ در قسمت زیرین سپر استفاده شده است. در زیر شاسی و بدنه هم به صورت استاندارد از رینگ‌های 17 و 18 و 19 اینچی استفاده خواهد شد.

هیوندای سانتافه GDI

هیوندای سانتافه GDI


مزایای جدید داخل کابین هم شامل صفحه نمایشگری 7 اینچی لمسی در نسخه 7 صندلی هیوندای سانتافه، صفحه نمایشگری 5 اینچی لمسی LCD در مدل استاندارد، نگهدارنده فنجان، سیستم سرگرمی جدید، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده، دوربین دید عقب و سیستم اتوپارک می‌شود.
در زیر کاپوت این خودرو هم پیشرانه‌ای 2.4 لیتری از نوع GDI مورد استفاده قرار گرفته است که با سود جستن از سیستم انژکتور پاشش مستقیم سوخت داخل سیلندرها، می‌تواند حداکثر قدرتی حدودا 188 اسب بخاری تولید کرده و در اختیار اتومبیل قرار دهد.

نظرات کاربران

23 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/10
سانتافه عالیه من الان یه سال میشه دارم مدل 2016 حرف نداره
1395/12/10
با اومدن رنو کلیوس جدید کسی 228 واسه این پول نمیده فروشش شدیدن افت میکنه
طرف که دیونه نیست 200 میده کلیوس میگیره هم شیکتره هم کیفیت سواری بهتری داره یا با این پول راو 4 میگیره
1395/12/10
شما ماشینت چیه ؟
عزیزم ارزون بودن ماشین ملاک بهتر بودن ماشین نیست هرچی پول بدی آش میخوری در ضمن سانتافه رو با کولیوس مقایسه نکن چون مقایسه خنده داری میشه ، سانتافه هم موتورش قویتره ، سواریش نرمتره و هم امکانات خیلی زیادتری نسبت به کولیوس داره هر وقت آدم میخواد نظر بده بهتره یکم اولش فکر کنه نگین خودرویی که تلیسمان رو داره گرون تر از اپتیما میده چطور برای رضای خدا اینو ارزون تر از سانتافه گذاشته با اینکه بهتره ! در ضمن یه سرچ ساده تو گوگل بزن "با کیفیت ترین خودروسازان سال ۲۰۱۶ میلادی" بعد بیا سانتافه رو با یه ماشین قطعات چینی و مونتاژ کره مقایسه کن ! هیوندا و کیا بسیار از خودروسازان فرانسوی پیشی گرفتن ماشین های فرانسوی دیگه مرخص شدن رفت
1395/12/10
اتفاقا بازار سانتافه را به کولئوس ترجیح میده!!
حالا چند وقت دیگه معلوم میشه!!
1395/12/10
آقای zak شما چی میزنی ؟؟ خوبی برادر؟؟ خودروی کولئوس با قطعات چینی!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و مونتاژ کره..
دوست من شما در بیست سال پیش موندی و رشد نکردی.. دنیا عوض شده و شما هم مانند بسیاری از جوانان کشور در بی اطلاعی و جهل موندی.. شما شدی مثال اصحاب کهف..
روش های تولید و خطوط تولید جهانی ، تغییر کرده و چرخه های ساخت و تولید در دنیا پیچیده و تکنیکی شده و کسی در دنیا به محل ساخت توجهی نمیکنه و فاکتور های برتری تعییر کرده..
منظورت را از : "ماشین های فرانسوی دیگه مرخص شدن رفت.." را هم نفهمیدم!! شما آمار فروش جهانی را هم دیدی؟؟ فرانسوی ها همیشه جزو 10 خودروساز برتر جهان بودند و اتفاقا در یک دهه گذشته ، جایگاهشان ارتقا هم پیدا کرده.. ضمنا پیشی گرفتن کره ها را شاید در ایران در مورد 405 ها و رنو PK با سوناتا و سانتافه بتوان تحلیل کرد ولی در دنیای خودروسازی ، زمینه هایی که طراحی موتور و اجزای خودرو و بخش موتور اسپرت ، فرانسوی ها فعالیت می کنند ، کره ای ها خوابشان را هم نمیتوانند ببینند.. برای همین این حرف های شما فقط در ایران صدق میکنه و با آمدن خودروهای روز فرانسوی ، آنرا هم تا چند سال دیگه کسی خریدار نیست ..!
1395/12/10
"یه ماشین قطعات چینی و مونتاژ کره مقایسه کن"، واسه سانتافه مونتاژ کره بودن مزیته واسه کولئوس شد نقطه ضعف؟ قدرت موتور؟ شتاب کولئوس که بهتره دوست عزیز! به روز تر و خاص ترم هست، تکنولوژی ساختشم خیلی بالاتره، قطعاتشم ژاپنی هستن نه چینی ! پس لطفا یه چیزی بگو بگنجه.
1395/12/10
احتمالا zak2012شما یکی از کارمندای آسان موتور هستی وگرنه طبق هر مجله معتبر و سایتی که چک کنی این کولیس ۲۰۱۶هست که گوی سبقت و از حریفاش هم به ظاهر و هم به لحاظ قیمت گرفته...
درضمن تالیسمان هم از اپتیما بهتره و ارزون تر....
1395/12/10
در اين كه پيشرفت كره اي ها بالاست شكي نيست و تو طراحي انصافا خوب عمل مي كنن هم شكي نيست ولي دوست عزيز جوري رو برند هيوندايي و كيا تعصب به خرج ميدي و راجبه كيفيت نداشتشون صحبت مي كني كه خود كره اي ها هم اين جوري تعصب به خرج نميدن بعد هم كاري به پژو ندارم ولي رنو برندي بوده كه خودرو هاش در خوره خودروسازه اروپايي بوده و شايد طراحي اقتصادي و كاربرديش واقعا تو ذوق ميزده كه بعد از شراكتش با نيسان مشكل اون هم حل شد و خودرو هاش انصافا با كيفيت و خوبه .
والا من سانتافه و سوار شدم چندين بار نرميش قابل قبول هست با توجه به اسپورت بودن و ارتفاع ولي كيفيتي كه در خوره ٢٣٠ ميليون باشه من نديدم شما نمي دونم با چه خودرويي داريد مقايسه مي كنيد كه كيفيت ديدين و اينو يادمون نره كه خودرو سازاي كره اي تا ١٠ ١٥ سال پيش چه خودرو هاي توليد مي كردن پيشرفتشون عالي بوده ولي هنوز بايد كلي راه برن و زيبايي و آپشن دليل بر كيفيت نيست دوست عزيز كولئوس قديم از خيلي لحاظ عالي بوده فقط ظاهر خسته كننده اي داشت ولي در كولئوس هم كه بر پلت فرم نيسان ايكس تريل توقع داريم بهتر باشه
1395/12/10
در آشغال بودن فرانسویا که شکی نیس. فرانسویا رو باید با چینیا مقایسه کرد یا شایدم با محصولات داخلی چون نه کیفیت داره نه قدرت و گیربکس.
به نظر م 90 تومنم زیاده واسه کولیوس
1395/12/11
Zak عزیز راست میگه!
هیوندا را با رنو مقایسه نکن. چون اصن قابل مقایسه نیستن! چطور شرکتی را که از زمان ناصرالدین شاه قاجار خودرو به ایران میفرستاد و هرساله تو مسابقات فرمول وان حرفی واسه گفتن داره با یه شرکت درپیت کره‌ای که تا سال گذشته موتور خودروهاش و از میتسوبیشی ژاپن میخرید مقایسه میکنی؟!!!!
این مقایسه توهین به صنعت خودرو سازی محسوب میشه.
1395/12/16
واقعا آشغال کره ای که تو ۲۰ سال لگن هاشئن روو با آرمایش و خطا بزک کردن ارزش مجانی گرفتن رو هم نداره جه برسه ب اینکه پول بدی
1395/12/10
تصاویر اشتباه بوده و مربوط به مدل گرند سانتافه است که در ایران عرضه نمیشود
1395/12/10
من مرده اين مشترى مدارى آسان موتورم.3ماه از سال 2017گذشته هنوز داره براى فروش سانتافه 2016 آگهى ميده.در ضمن چون اين ماشين 7نفره است با کولئوس در يک کلاس نيست چون کولئوس هم رده توسان و اسپورتيج هستش
1395/12/10
رنو کوليوس از هر نظر از این بهتر . چه از لحاظ ظاهر چه از لحاظ کیفیت و نرمی خودرو و هم ارزون تر از این آشغال کره اي
1395/12/10
آقا 60 روز کاری نیستا! بالای 100 روز طول میدن
1395/12/10
دوست عزیز همون سرچ گوگل رو بهتره شمام انجام بدین، کولیوس با وجود اسب بخار کمتر ماشین چالاک تریه و این یعنی راندمان بالاتر بواسطه هماهنگی بهتر موتور و گیربکس نیسان، از نظر امکانات هم اگر دوتا رادار عابر پیاده و ترمز اضطراری رو بزارید کنار که البته اونم فقط تو مدلهای فول اپشن 240 میلیونی سانتافه هست کولیوس ماشین پراپشن تریه، ضمنا مقایسه ماشین کره ای با ماشین فرانسوی ژاپنی اشتباهه نه برعکسش، نکته دیگه اینکه کولیوس با همه مزایاش 40 میلیون تومن ارزونتر از سانتافه فول هست و اینکه کی میگه نگین خودرو تالیسمان رو گرونتر از اپتیما داده من خودم با قیمت قطعی 185 ثبت نام کردم فولش رو که همون موقع از مدل فول اپتیمای جی تی لاین 15 تومن ارزونتر بود الان نهایتا هم قیمت باشن چون هر دو در مدل فول اپشن حدود 205 تموم میشه
1395/12/11
هیوندا هنوز مدل ۲۰۱۷ تولید نمیکنه یا اینکه مدلهای ۲۰۱۶ رو دستشون باد کرده؟
بابا سال ۲۰۱۷ تموم شد دیگه
1395/12/11
آقایون و کارشناسان محترم اتومبیلهای 240 میلیونی و بالاتر .... چون فضای کامنتها خیلی سنگین بود ... ی کم هم از پراید مدل 73 بگید تا من هم متوجه بشم چی میگید........خخخخخخخ
1395/12/11
http://www.jdpower.com/press-releases/2016-us-initial-quality-study-iqs
در جواب بی سوادان ، اول تحقیق کن بعد بیا نظرات بی پایه بده صد البته که میدونم اکثر دوستانی که میان نظر میدن تندر90 سوارن ، البته لیاقت ما همینه که یه عمره رنو و پژو دارن میکنن تو پاچمون
1395/12/11
به هر حال هیوندا و کیا در ایران طرفدار زیادی داره و از لحاظ کیفیت خیلی عالی عمل کرده.اگه آشغال بودن توی آمریکا اینقدر فروش نداشتن.در آمریکا یکدونه رنو یا پژو یافت نمیشه.من خودم الان 5سال هست که IX55 دارم و 260هزار کیلومتر دووندمش.تا حالا فقط بنزین،روغن،لنت،واسکازین و ضدیخ عوض کردم.دیگه هیچ گونه خرجی نداشته.الانم ماشین عین روز اولش بدون سروصدا و پرشتاب کار می کنه.درسته که فرانسه کشور صنعتی ای هست و هواپیماهای خوبی تولید میکنه اما در بخش خودروسازی همیشه جزء خودروهای متوسط رو به پایین بوده.کشور روسیه هم آپولو میفرسته کره ماه .آیا تا حالا ماشین به دردبخوری ساخته که در سطح جهان رقابت کنه؟هیوندا و کیا طراحی جنرال موتورز آمریکا هستن و تعدادیشون مثل تویوتا در آمریکا مونتاژ میشن.خود تویوتا هم طراحی جنرال موتورز آمریکا هست.بعضی از دوستان کجایی بودن یه ماشین رو ملاک برتری اون میدونن.اینها هیچ کدوم مبتنی بر واقعیت نیست.الان تمام خودروسازهای جهان به غیر از خودروسازهای ایران،تکنولوژی های روز تولید خودرو رو یا دارن یا اینکه امتیازشو می خرن و بنابر تعداد مشتری ای که میتونن تو بازار پیدا کنن اقدام به تولید خودرو میکنن.در ضمن در دنیای ارتباطی الان مثل سابق نیست که بشه یه ماشین رو به هر قیمتی فروخت.مطمئن باشین هر خودرویی همونقدر که قیمت داره،کیفیت هم داره.حالا مکانیسم عرضه و تقاضا تا حدی معادلات رو جابجا میکنه اما نه خیلی که تفاوت محسوسی داشته باشه.از طرفی خودروهای فرانسوی طبق مکتب اقتصادی سوشیالیستی (جامعه گرایی)حاکم در فرانسه،خودروهایی پر استهلاک هستن .چون مکتب سوشیالیستی بر خلاف کاپیتالیسم(اقتصاد آزاد و سرمایه گذاری)تاکیدش تنها بر رضایت مشتری نیست و در عین حال که به رضایت مشتری فکر میکنه همونقدر هم به ایجاد اشتغال توجه داره که لاجرم کیفیت خودرو رو پایین میاره.من شخصا دیدگاه خوبی نسبت به خودروی فرانسوی ندارم.ضمن اینکه به نظر هموطنان فرانسوی پسند هم احترام میذارم.
1395/12/11
شما حالت خوبه ؟!
اين اطلاعات رو از كجا ميارى؟!
كيا و هيونداى طراحى جنرال موتوره؟!
تويوتا طراحى جنرال موتوره؟!
احتمالا يا تو آسان موتور كار ميكنى يا اطلس خودرو
البته كدوم قسمت از داستانهاى تخيلى كه گفتين معلومه
1395/12/11
هرکی پولش را داره سریع خرید کنه چون وزارت صنایع طرح ممنوعیت واردات خودروی خارجی را برای سال 96 تهیه کرده و بسیار مصر به تصویبش هست
1395/12/12
من نه در اطلس خودرو کار می کنم و نه در آسان موتور.حسابرس بانک هستم.به دلیل علاقه وافری که به اخبار و تاریخ اتوموبیل دارم زیاد مطالعه می کنم.من اصلا ادعای دانایی و فضل نمی کنم،انسان میتونه اشتباه هم بکنه.من دیدگاههای شما رو تخیلی و موهوم تلقی نمی کنم و از نظرات شما هم استفاده می کنم.مجموعه ای از اطلاعات روابطی رو جهت تجزیه و تحلیل اطراف به انسان می آموزه.من شبکه های ماهواره ای رو که توش راجع به خودرو بحث میشه رو همیشه دنبال می کنم و چندین بار به اینکه هیوندا و کیا رو نبایست کره ای فرض کرد بلکه طراحی آمریکا هستن و در کره مونتاژ میشن اقرار کردن و دلیل حضور گسترده این دو برند در ایالات متحده هم اینه که طبق استانداردهای خودروسازی جنرال موتورز هستن.بنز و بی ام و و آئودی و بنتلی و لامبورگینی هم در آمریکا هستن.اما پژو و سیتروئن و رنو توشون یافت نمیشه.خاک آمریکا بسیار پهناوره و خودرویی که وارد آمریکا میشه باید توانایی پیمودن مسافتهای طولانی رو در انواع شرایط سرد و گرم و معتدل داشته باشه و به نسبت یک کیلومتر کارکرد استهلاک معقولی داشته باشه.اینها آیتمهایی هستن که زیاد مورد توجه هستن.به هر حال دوست عزیز همه این اطلاعات در سایتهای مختلف وجود داره و چیزی نیست که بحث امروز و دیروز باشه.دوو اسپرو و ریسر و پراید هم طراحی آمریکا بودن.اینها اطلاعات عجیبی نیست فقط نیاز به مطالعه داره.شما هم با جمع آوری اطلاعات از سایتهای معتبر میتونین بگین که آقای X طبق این مطالب دیدگاه شما واقعی نیست.هر ادعا یا هر نقض ادعایی باید پشتوانه داشته باشه.به هر حال باز هم میگم نظر شما کاملا محترمه و من صددرصد روی چیزهایی که گفتم مصر نیستم،چنانچه بر طبق شواهد و مدارک گفته هام نقض بشه می پذیرم و تشکر هم می کنم.موفق و پیروز باشید.