موضوعات داغ

طرح جدید فروش چری تیگو5 برای سال 96 ویژه نوروز

عکس مطلب اول
پیش فروش خودروهای چری تیگو5 با قیمت قطعی و موعد تحویل فروردین ماه از سوی شرکت مدیران خودرو آغاز گردید شایان ذکر است که طرح فوق با شرایط استثنایی پرداخت تنها 20 درصد مبلغ در زمان ثبت نام، و پرداخت 20 درصد دیگر مبلغ خودرو در زمان صدور دعوتنامه، و مابقی به صورت اقساط بلند مدت می باشد که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به سایت www.cheryco.ir اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/7
با همین پول یه سانتافه فول گرفتم منطقه ازاد با اتو پارک
1395/12/7
مبارک باشه خوبه داری میگی منطقه آزاد ماکه منطقه ازاد نیستیم چه کار کنیم؟
1395/12/8
دستت درد نكنه
1395/12/7
خواهشا دوستانی که تو مناطق آزادن نمک رو زخم ما نریزن. کاش همه شرکتها اینجور خودرو میفروختن نه این که الان پول بدی هفت هشت ماه دیگه ماشینت رو با هزار منت تحویل بدن
1395/12/8
آدرس سایت درج شده با سایت مدیران خودرو فرق داره ! , تو سایت مدیران خودرو این شرایط فروش اعلام نشده . کدومش درسته ؟ .
1395/12/8
نخریدن تنها راه مبارزه با انحصار و گران فروشی
1395/12/8
99900 خوب عزیزم نترس بگو 100 تومن ، حیف پول که بدی به این ماشین ! ماشینی که قیمت بازارش از قیمت کارخانه پایین تر باشه خریدش کاملا غیر عقلانیه . استارت بزنی 10 تومن پریده .
1395/12/8
خودتون رو اصلا اذیت نکنید، کسی این ماشین رو نقد نمیخره ! شک نکنید همش با شرایطه ! غیر ممکنه 100 تومن کسی نقد به چری بده !!!
1395/12/8
چری داره تیگو فایو تحویلی اردیبهشت 96 رو با 15 میلیون، پیش فروش میکنه؛ کمی عجیب نیست برای بازار ایران؟

یا داریم مثل بقیه دنیا میشیم که شرایط خرید ماشین، ساده است یا تحولاتی در پشت پرده چری در جریانه که نه بهش مطمئنم و نه ردش می کنم. دلایلی مثل: نبود استقبال، افزایش فروش، فشار به رقبا، خالی کردن انبار، ورود محصول جدید، بالابردن سهم در بازار، افزایش نقدینگی شرکت و ...

در حد توان مالی ام از تیگو خوشم میاد اما یه بخش از لذت ماشین داری اینه که ماشین زیر پات همه جا نباشه، مثل پراید و ال 90، چپ و راست نبینی اش.

دوستان نظر شما؟
1395/12/9
در پاسخ به سوالات خودم

مقدمه: این نظرات تندی که درباره خودرو چینی یا مشخصا یه برند خاص مثلا چری، لیفان، جک، ... داده میشه رو قبول ندارم. ماشین تا ماشین فرق داره و بودجه خریدار هم تعیین کننده است.

نظرم اینه تیگو ماشین خوبیه و با روش خودم این رو ثابت کردم. اما روش کار من:

حدود یکماه قبل در سایت شیپور 6 آگهی فروش تیگو را که در آن زمان یا یکی دو هفته قبل منتشر شده بودند رو یادداشت کردم و دیروز سراغ همان آگهی ها رفتم. از 6 آگهی داده شده:

- چهار آگهی، حذف شده بود: یعنی مالک تیگو، ماشین خود را فروخته است یا از فروش منصرف شده است. نتیجه: تیگو خواهان دارد و زود به فروش می رود.
- گوشی یک آگهی دهند خاموش بود که یعنی احتمالا ماشین را فروخته و دیگر نمی خواهد به او زنگ زده شود.
- یک آگهی دهنده به تماس من پاسخ داد. او تیگو را به دلیل خرید خانه فروخته بود. تیگوی او 9 ماه از زمان خریدش گذشته بود و حدود 16 هزار کارکرد داشت. کاملا از تیگو تعریف کرد و از آن راضی بود و توصیه به خرید داشت. قیمت تمام شده تیگو برایش 94 بود که در نهایت با 87 فروخته بود. و نکته پایانی این فروشنده، خرید و فروش جک را در بازار دست دوم بهتر از تیگو می دونست اما قویا معتقد بود تیگو از جک سرتر است.

امروز هم به یکی از نمایندگی های مدیران خودرو در تهران رفتم. تیگو قهوه ای رنگ واقعا باکلاس و مدرن است و به نظرم این رنگش ابهت بیشتری به ماشین میده تا رنگ سفیدش.

بودجه ام برسه همین رو میخرم اما اگر پول بیشتری داشتم گزینه ام عوض میشد اما در رنج زیر 100 میلیون، تیگو گزینه ای خوب و شاید بهترین گزینه باشه. اینکه میگم خوبه به معنای تایید صددرصد اون نیست. متناسب با بودجه ای که دارم، گزینه خوبیه. امروز نیسان جوک هم سوار شدم، اصلا خوشم نیومد؛ حالا مدافعان خودرو ژاپنی و یا نیسان ممکن است فریاد بزنند که ژاپنی و چینی رو مقایسه نکن. به عنوان یک ماشین دوست که بودجه زیادی هم نداره، تیگو رو ترجیح میدم با اینکه نیسان جوک هم خیلی دور از دسترسم نیست.

کامنتم خودش یه مقاله شد :)

موفق باشید

1395/12/9
آشغالهای mvm
من تو خوزستان زندگی میکنم اروندی هم میتونم بخرم ولی جک رو ترجیح دادم jac j5 آتومات و حالا دارمش خیلییی ازش راضیم توصیه میکنم که هر کسی میخواد ماشین بخره چری یا mvm نخره که پشیمون میشه .یه شرایط فروشی هم گذاشتن که قشر ضعیف جامعه بتونه خریدشو انجام بده از من به شما نصیحت.....
1395/12/9
اگه رینگاشو آلیاژی بندازن به نظر من بدک نیست.