موضوعات داغ

قابل اعتمادترین برندهای بازار آمریکا تا به امروز

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مرکز مطالعات آمریکایی "J.D پاور" که هرساله آمارهای گوناگونی در زمینه‌های مختلف از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان منتشر می‌کند، به تازگی آمار مربوط به قابل اعتمادترین برندهای خودروسازی جهان در بازار آمریکا را منتشر کرده است که نتایج آن می‌تواند حائز اهمیت باشد.
باتوجه به اعلام J.D. پاور، دو کمپانی خودروسازی لکسوس به عنوان بازوی لوکس تویوتا در بازارهای جهانی و همچنین کمپانی خودروسازی پورشه با یک نمره برابر 110، برای شش سال پیاپی موفق به کسب جایگاه نخست در این جدول شده‌اند که یک سال کمپانی خودروسازی پورشه در جایگاه نخست قرار می‌گیرد و یک سال هم کمپانی خودروسازی لکسوس بالاتر از پورشه قرار می‌گیرد که امسال شاهد یک نمره یکسان برای هر دو خودروساز هستیم.
بعد از این دو خودروساز هم می‌توان برند تجاری تویوتا را مشاهده کرد که با نمره 123 در جایگاه سوم قرار گرفته است و این درحالیست که کمپانی خودروسازی بیوک با وجود داشتن بازاری محدود جهانی حتی در خود کشور آمریکا، با کسب نمره 126 موفق به دریافت جایگاه چهارم لیست "J.D. پاور" شده است تا بالاتر از برند خودروسازی مرسدس بنز با نمره‌ای 131 قرار گیرد.
برای شناخت سایر برندهای خودروسازی قابل اعتماد در بازار آمریکا (از ابتدای سال 2017 میلادی تا به امروز) هم می‌توانید به جدول آماده شده در ادامه مطلب مراجعه کنید. در کنار آن هم جدول قابل اعتمادترین خودروهای بازار آمریکا در سگمنت‌های مختلف قرار گرفته شده است.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/11
آقا این رنو کجاست پس من نمی بینم این خودرو ساز مطرح اروپا و جهان باید جایگاه اول رو داشته باشه خخخخ ، در ضمن دوستان میتسوبیشی سوار هم به جایگاه این خودرو ساز یه نگاه بندازن بد نیست
1395/12/17
Zak عزیز و کره‌ای پسند!
قابل توجه جنابعالی امسال هم محصولات میتسوبیشی در آلمان که صنعتی‌ترین کشور دنیاست به عنوان قابل اعتمادترین برند خودرو انتخاب شد . یعنی رتبه یک در آلمان.
امیدوارم متوجه شده باشی!!
1395/12/11
به جایگاه کیا و هیوندا نگاه کنین !!! حالا ما ایرانیای پژو و پراید سوار هی بگیم کره ای اشغال !!! جمع کنین این حرفارو دیگه !!!
1395/12/13
من نمیگم محصولات کره ای بد هستن اتفاقا خیلی هم خوب پیشرفت کردن
اما فروش خوب کره ایها در آمریکا فقط به دلیل شرایط اقساطی فوق العاده اونهاست که گاهی با اقساط ماهیانه ۱۰۰۰ دلار هم این کار را میکنند
کاری که تقریبا هیچ شرکت دیگه ای انجام نمیده
دقیقا مثل کاری که چینیها در بازار ایران انجام میدن
1395/12/14
جناب مجتبی عزیز که واقعا همیشه با نظراتتون سطح علمی همه رو بالا میبرین نوشته قابل اعتمادترین ننوشته بیشترین فروش در ضمن اگه یه نگاه به سایت فروش محصولات ژاپنی و همون فرانسه دره پیت ساز بندازی گارانتی ده ساله رو برای فروش در آمریکا و کانادا میبینی برو عزیزم یکم سطح اطلاعاتتو بالا ببر
1395/12/11
تویوتا طبق معمول جزء اولین هاست من خودم عاشق ماشین های ژاپنی هستم ولی دقت کنید کیا و هیوندای هم رتبه خیلی خوبی در مقابل بزرگانی مثل بنز و بی ام و و ..دارند و این نشانه پیشرفت روز به روز کره ایی هاست
1395/12/14
Zak عزیز من شما هیوندای بابات را سوار شو و حالشو ببر دیگه چیکار به ما داری
ما داریم با پیکان جوانان گوجه ای خودمون حال میکنیم
1395/12/14
Zak عزیز
بخشی از اعتماد مردم یک منطقه به برند خاصی به علت فروش بالای اون برند هست
برندهای کره ای هم در آمریکا پرفروشن البته فکر کنم خودت هم قبول داشته باشی که همه این فروش و اعتماد به کره ایها به خاطر کیفیت بالای اونها نیست( نکنه واقعا فکر میکنی کره ایها بهتر از ژاپن و آلمان و آمریکا هستند)