موضوعات داغ

شرایط فروش رنو ساندرو استپ وی + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا ویژه اسفندماه 95، پیش فروش محصول جدید پارس خودرو یعنی ساندرو استپ وی را در دو مدل "اتوماتیک" و "دستی" آغاز کرد که قیمت نهایی آن در زمان تحویل با نرخ روز محاسبه شده و مابه التفاوت آن از مشتری دریافت می‌گردد. استقبال از این خودرو آنچنان بود که دیروز سایت فروش اینترنتی این خودرو بسته شد و روند فروش اینترنتی متوقف شد.
اول از همه برای مدل اتوماتیک، گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی از زیرمجموعه خود یعنی پارس خودرو، قیمت پیش پرداخت 26 میلیون تومانی را در نظر گرفته است که در کنار آن می‌توان سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد را مشاهده کرد، ولی بسته به زمان ثبت نام این خودرو، موعد تحویل اتومبیل بین مردادماه 96، شهریورماه 96، مهرماه 96 و در آخر آبان ماه 96 متغیر خواهد بود.
برای مدل‌های دستی هم چنین شرایطی حاکم خواهد بود، یعنی سود مشارکت 15 درصد، سود انصراف 12 درصد و همچنین موعد تحویل مردادماه 96 الی آبان ماه 96 که بستگی به زمان ثبت نام دارد، ولی در عوض به خاطر داشتن جعبه دنده‌ای دستی، پیش پرداختی 23 میلیون تومانی در زمان ثبت نام از متقاضی دریافت می‌شود که بهای کلی آن پس از صدور دعوتنامه به نرخ روز تعیین می‌شود.

رنو ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی

در ادامه هم گفتنی است که پیشرانه خودرو بدون تغییرات، دقیقا همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر خطی K4M رنو ساندرو هاچ بک است که می‌تواند در 5750 دور بر دقیقه حداکثر قدرت 105 اسب بخاری و در دور موتور 3750 نیز گشتاور 140 نیوتن متری تولید کند.
برای انتقال قدرت تولیدی موتور از یک جعبه دنده 4 سرعته تیپ ترونیک و همچنین از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی کمک گرفته شده که برای استفاده اختصاصی بر روی رنو ساندرو استپ وی، با یکسری تغییرات و بروزرسانی‌ها مواجه شده است.
در نسخه هاچ بک با همین پیشرانه، اگر نیروی تولیدی موتور را توسط جعبه دنده دستی ارسال کنید، مصرف سوخت 6.7 لیتری و شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای خواهید داشت، ولی اگر انتقال نیروی موتور را به جعبه دنده اتوماتیک بسپارید، مصرف سوختتان به ازای هر صد کیلومتر به 8.3 لیتر و شتاب صفر تا صد هم به 11.5ثانیه خواهد رسید. در ادامه می توانید در جدول زیر شرایط فروش دقیق این خودرو را مطالعه کنید.

پیش فروش رنو ساندرو استپ وی

پیش فروش رنو ساندرو استپ وی

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/9
بهای کلی آن پس از صدور دعوتنامه به نرخ روز تعیین می‌شود.
سایپا کلاه بردار .
1395/12/9
الان همشو خوده نمایندگیا برداشتن یا دلالان محترم ثبت نام میکنند و به خریدارای واقعی نمیرسه دوروز دیگه حواله هاشو به قیمت خوبی به ملت فهیم ایران می چبونن البته کاره خوبی میکنند کسی که دوست داره سواری بده باید ازش گرفت .
1395/12/9
پس از مرگ سهراب نوش دارو !! دیروز تموم شد و اینبار هم سایت خرید اینترنتی سودجو ها از دسترس خارج شد ، تنها راهکار نخریدن این دره پیته و بس
1395/12/9
طراحیش تو حلقم ....خون ناحق ...خاک تو سرمون با این وضعیتمون
1395/12/9
خدا جونم دمت گرم که اینجا اینقد بی صاحاب و بی در و پیکر هستش🙌🏻🙌🏻 جهنمت رو هم دست خودمون بدی دیگه همه چی حله😍😍🤓. فداااااااااااات😘😘😘
1395/12/9
آگه استپ وی2017مونتاژمی کردند خیلی خوب می شد 2017داشبوردوابشن به نسبت خوبی داره
1395/12/10
اگه این ماشین شاسی بلنده پس من هم کریس رونالدو هستم...