موضوعات داغ

منتظر نسخه کروکی نسل جدید E کلاس باشید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی مرسدس بنز که دی ماه سال گذشته نسل جدید مرسدس بنز E کلاس را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دیترویت 2016 رونمایی کرده بود، حال برای حضور در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 پیش نمایشی از مرسدس بنز E کلاس منتشر کرده است که نشان می‌دهد نسل جدید مرسدس بنز E کلاس هم دارای نسخه‌ای کروکی شده است.
سخت است در رابطه با طراحی این محصول نظری داد، چون طراحی نسل جدید E کلاس اساسا تبدیل به یک S کلاس کوچک‌تر یا C کلاس بزرگ‌تر شده که هیچ نوآوری و شگفتی در آن دیده نمی‌شود و این می‌تواند برای کمپانی مرسدس بنز که سرآمد تنوع در طراحی محصولات خود بوده است، کمی نگران کننده باشد. این مورد برای مرسدس بنز E کلاس کروکی هم صدق می کند و در قسمت جلوی خودرو همچون C کلاس یک جلوپنجره‌ای مشبک با یک ستون افقی دیده می‌شود و چراغ‌های پیشانی هم یک طراحی تکراری آشنا دارد که پیش از این در مرسدس بنز C کلاس شاهد آن بوده‌ایم و همچنین مجموعه سپر هم برگفته از S کلاس است که باعث بوجود آمدن وجه تشابهات بسیاری میان یکدیگر شده است. هرچند نمی‌توان منکر ریزه کاری‌های متفاوت میان محصولات مختلف مرسدس بنز شد.

مرسدس بنز E کلاس

مرسدس بنز E کلاس


در بخش مولد قدرتی هم همچون سایر برندهای مرسدس بنز و نسخه‌های پیشین برند E کلاس، پیشرانه‌های متنوع و زیادی در نظر گرفته شده که هرکدام خود یک مدل جداگانه از E کلاس ساخته‌اند که حالا انتظار می رود بر روی مرسدس بنز E کلاس کروکی هم از چنین پیشرانه هایی استفاده شود که خلاصه آنان به صورت سریع و خلاصه در زیر آورده ایم. هرچند بعید نیست که شرکت خودروسازی مرسدس بنز پیشرانه‌های جدیدی برای این خودرو آماده کرده باشد که باید تا معرفی رسمی این اتومبیل صبر کرد.
- مدل E250 با پیشرانه ای بنزینی 211 اسب بخاری
- مدل E300 با پیشرانه ای بنزینی 245 اسب بخاری
- مدل E400 4MATIC با پیشرانه ای بنزینی 333 اسب بخاری
- مدل E 200 با پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی 184 اسب بخاری و 300 نیوتن متری
- مدل E 220 d با پیشرانه‌ای چهار سیلندر دیزلی 2 لیتری 195 اسب بخاری و 400 نیوتن متری
- مدل E 350 d با پیشرانه‌ای شش سیلندر دیزلی 258 اسب بخاری و 620 نیوتن متری
- مدل E 400 با پیشرانه‌ای شش سیلندر بنزینی 333 اسب بخاری و 480 نیوتن متری
- مدل E 350 e پلاگین هیبریدی با یک موتور الکتریکی و یک پیشرانه درون سوز چهار سیلندر بنزینی و با خروجی ترکیبی 287 اسب بخاری در قدرت و 600 نیوتن متری در گشتاور
- مدل E کلاس بازار آمریکای شمالی با پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر 241 اسب بخاری و گشتاور 370 نیوتن متری.
- مدل E200d با پیشرانه ای دیزلی 150 ساب بخاری
- مدل E220d 4MATIC با پیشرانه ای دیزلی 194 اسب بخاری

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/9
واقعن چرا بنز همه ی مدل هاشو عین هم زده؟؟؟چه سیاستی داره واقعن؟؟؟من که اصلن هیجان زده نمیشم وقتی مدل جدید بنز رو میبینم.دقیقن همون کلاس اس و سی هست با یک کم تغییر...خیلی عجیبه!