موضوعات داغ

نیسان پاترلی که پورشه 918 را می بلعد! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
همیشه دیده‌ایم که برای مقایسه دو اتومبیل با یکدیگر، معمولاً خودروهای هم رده با هم به مسابقه دعوت می‌شوند. مثل پورشه 918 با مکلارن P1 یا مثلاً محصولات لامبورگینی در مقابل محصولات فراری قرار می‌گیرند تا یک رقابت برابر داشته باشند. به همین دلیل است که رقابت یک دستگاه خودروی شاسی بلند نیسان پاترول با خودروی سوپر اسپرت پورشه 918 غیرعقلانی به نظر می‌رسد، مگر اینکه یک دستگاه نیسان پاترول با تقویت F Performance داشته باشید تا نه تنها یک رقابت معقول‌تر داشته باشید، بلکه کفه ترازو به سمت برتری نیسان پاترول هم سنگینی کند.
پیرامون این موضوع، در انتهای مقاله فیلمی برای شما بارگذاری کرده‌ایم که توسط آمازون و با مجری‌گری ریچارد هموند تهیه شده است و رقابت یک دستگاه نیسان پاترول با تقویت F Performance با خودروی سوپر اسپرت پورشه 918 را نشان می‌دهد که در آخر نتیجه‌ای خارق العاده برای نیسان پاترول به دست می‌آید و ریچارد هموند را در شوک فرو می‌برد که به شما هم توصیه میکنیم به هیچ وجه این ویدیو درگ میان پورشه 918 و خودروی نیسان پاترول را از دست ندهید.

درگ نیسان پاترول با پورشه 918

درگ نیسان پاترول با پورشه 918

در ادامه گفتنی است که پروژه تقویت نیسان پاترول توسط گاراژ " F Performance " واقع در دبی انجام شده است و نتیجه آن بدست آمدن حداکثر قدرتی 1900 اسب بخاری برای خودروی شاسی بلند نیسان پاترول بوده است تا با حداکثر سرعتی بیش از 329 کیلومتر بر ساعت، توانایی بلعیدن خودروی سوپر اسپرت پورشه 918 را در مسابقه درگ داشته باشد. علاوه بر این‌ها، برای داشتن عملکردی اسپرت و سریع بر روی خودرویی شاسی بلند، برخی از قطعات نیسان GT-R از جمعه سیستم تعلیق، سیستم انتقال قدرت و یا حتی غربیلک فرمان آن فاکتورگیری شده و بر روی خودروی شاسی بلند نیسان GT-R مورد استفاده قرار گرفته است. هرچند از کنار لاستیک‌های بزرگ و مسابقه‌ای بدون آج نیسان پاترول برای داشتن نیروی چسبندگی بالا نمی‌توان به راحتی عبور کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/13
درسته که پاترول تقویت شده بود از لحاظ فنی. ولی بازم واقعا لایک داره و ثابت میکنه که نیسان کمپانی بزرگی هست البته با احترام ب پورش
1395/12/13
امین جان
پورش صحیح نیست. درستش پورشه هست.
پورشه اسم هست، اسم رو باید به تلفظ صحیحش گفت، نباید مثل افعال انگلیسی تلفظ کرد. فردیناند پورشه آلمانی اسم بنیانگزارش بوده. این اسم آلمانی هست و باید به همون روش تلفظ بشه.
درست شبیه به اسامی ما که اگر به اشتباه خوانده بشه ، زشت میشه. فرض کن یه انگلیسی زبان میخواد یه اسم ایرانی رو بخونه ، وقتی درست تلفظ نکنه دقیقا میشه قضیه همین پورش شما. ولی وقتی بتونه دقیقا شبیه ایرانیها تلفظ کنه ، خیلی دلچسب تره. یعنی تونسته با لهجه آلمانی بگه پورشه.
1395/12/14
این کلیپ از قسمت سیزدهم فصل اول برنامه ی Grand Tour گرفته شده
1395/12/14
من به دارندگان ماشین های اسپرت و قدرتمند فابریک توصیه میکنم هیچ وقت با ماشین های تیون شده کل کل نکنند. البته با این پاترول کاری ندارم که چقدر اصولی تقویت شده اما یک ماشین که برای درگ مهیا میشه اصلا فلسفش از ماشین استاندارد جداست و تیونرش خیلی دستش بازتره. این ماشینا وقتی تقویت میشوند نه دنبال استهلاک پایینند، نه بهینه بودن مصرف سوخت، نه کاهش آلایندگی هوا و آلودگی صوتی و نه نرمی گیربکس و سواری و .. تازه برای سبک سازی حتی ممکنه شیشه هاشم تلق شده باشه یا صندلی شاگرد حذف شده باشه و .. شما حساب کن گرفتن مثلا 300 اسب وقتی بخوای ماشین مصرفش صدی 10 باشه کجا و وقتی صدی 30 باشه کجا. اینکه مجبور باشی استاندارد زیست محیطی پاس کنی کجا و نیازی نباشه کجا. پس کار یک ماشین تیون شده برای سریع رفتن خیلی راحت تر از یه ماشین استاندارده. این ماشینا فقط موشک های زمین به زمین هستند و هیچ کاربرد دیگه ای ندارند. پس طبیعیه که مثلا یه لنسر مدل 92 یهو بیاد و پورشه 2017 شما رو تحقیر کنه!
1395/12/14
درود بر تو وحید جان ....من هم پورشه تلفظ میکردم ولی ی بار برنامهthe carکه ایرانی بود و شبکه من و تو پخش میکرد رو دیدم که مجریش گفت پورش صحیح هستش و حتی مرسدس هم میرسدس صحیح هستش...در مورد اصالت فردیناند هم من ی جا خوندم که اهل اتریش بوده ولی کمپانی خودش در المان پایه گذاری کرده...با سپاس از وحید عزیز و دوستان خودرو بانک