موضوعات داغ

گرمای ژرمن‌های مغرور در زمستان سرد آجودانیه تهران + عکس

عکس مطلب اول
امروز جمعه و در آخرین روزهای سال جاری شمسی، هوای سرد زمستان منطقه آجودانیه تهران با گردهمایی ژرمن‌های پرمدعا گرم شده بود. گردهمایی گران قیمتی که در مجموعه خودرویی البرز تهران صورت گرفت و خودروهای بروز دنیا از سرزمین مهد خودرویی جهان در این مجموعه جمع شده بودند.
در این گردهمایی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای مرسدس بنز، بی ام و، پورشه و فولکس واگن حضور داشتند و البته در حاشیه این مراسم، چند دستگاه غیرآلمانی همچون مازراتی گرن‌توریسمو استراداله و یا تویوتا GT86 نیز حضور داشتند.
از خودروهای جذاب این گردهمایی می‌توانیم به بی ام و i8 اشاره کرد که تنها چند دستگاه از این خودرو در ایران پلاک ملی را دریافت کرده‌اند.

بی ام و i8

بی ام و i8

در کنار این خودرو، می‌توانیم به بی ام و سری 7 نیز اشاره کنیم که چند روزی است توانسته پلاک ملی را دریافت کند و خودروبانک نیز در مراسم رونمایی از بی ام و سری 7 این خودرو را به صورت کامل معرفی کردیم.
همچنین خودروهای قدیمی فولکس واگن گلف و یا حتی بی ام و 2002 نیز در این مراسم حضور داشتند که مشاهده این خودروها در کنار جدیدترین محصولات این شرکت‌ها جالب به نظر می‌رسید.
در زیر می‌توانید عکس‌های کامل جمع این آلمانی‌های زیبا را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/14
لامصب فقط X4 بين همه مي درخشه . چه رنگ قشنگي . محشره
1395/12/14
از زماني كه اون كليپي كه يه مرد ايراني BMW خودشو جلوي نمايندگي BMW زِد داغون كرد نظرم به كل نسبت به BMW عوض شد....طبق مصاحبه اي هم كه يا اون اقا داشتن طبق گفته ي خودشون ماشينشون از همون روز اول چند مشكل خيلي بد و بزرگ داشته كه شركت bmw اصلا زير بار نرفته و مشكلات و قبول نكرده به نظرم برند اول المان همون بنزه
1395/12/14
همشون عالی هستن ولی بهترین های این جمع i8 و سری 6 و سری7 و پورشه کاین هستن.
1395/12/14
فقط کاین و E46 شریف!
1395/12/14
slk faghat
1395/12/14
همشون عالیه من تویوتا رو دوس دارم با اون اگزوزاش چه صدایی بده 😍
1395/12/15
عرض ادب و احترام متاسفانه در مملكتي هستيم كه سوار ميشيم ولي تكنيكال صفر اكر الماني ها هستن ايتاليايي ها و غيره در شان اول بنز و بعد بي ام دوما هدف از اين همايش چي بود ؟
1395/12/15
همشون به نوبه خودشون
بــــــــــــــــــینظیر
چــــــــــــــــــــــــــــــــشم نواز ن

ممنون خودرو بانک از تصاویرتون

و دوســــــــــــــــــــــــــــــــــت داشتنین