موضوعات داغ

با خرید هوندا سیویک هاچ بک، یک کوه زیر پایتان خواهد بود + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شهریور ماه امسال بود که شرکت خودروسازی هوندا از جدیدترین خودروی هاچ بک و معروف خود یعنی هوندا Civic رونمایی کرد، حال از آنجایی که شرکت خودروسازی هوندا تبحر خاصی در ساخت تبلیغات ویدیویی دارد و همیشه بهترین‌ها را به نام خود ثبت می‌کند، حالا برای تبلیغ هوندا سیویک هاچ بک هم یک ویدیو تبلیغاتی جالب و دیدنی منتشر کرده است که توسط گروه خودروبانک آماده شده و برای شما در انتهای مقاله بارگذاری شده است، اما پیش از تماشای این ویدیو بد نیست کمی در رابطه با هوندا سیویک هاچ بک اطلاعات کسب کنیم.
در قدم اول، کمپانی خودروسازی هوندا برای بازار ایالات متحده آمریکا تنها پیشرانه‌ای 1.5 لیتری توربوشارژر را در نظر گرفته که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 180 اسب بخار تولید کند، ولی برای بازار اروپا علاوه بر اینکه پیشرانه 1.5 لیتری وجود داشته و پیشرانه‌ای توربودیزل 1.6 لیتری 118 اسب بخاری هم از مدل‌های قبلی بر روی نسخه جدید بکار گرفته شده است، پیشرانه‌ای جدید 1 لیتری سه سیلندر هم به بخش مولد قدرتی هوندا سیویک اضافه شده که در زیر کاپوت هوندا سیویک هاچ بک با نیرویی 127 اسب بخاری فعالیت می‌کند.
برای انتقال نیروی هر سه پیشرانه هم به صورت استاندارد از جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی استفاده شده است، ولی در کنار آن می‌توان به صورت سفارشی از جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT بهره‌مند شد.
علاوه بر پیشرانه جدید، در مقایسه با هوندا سیویک آمریکا، نسخه اروپایی حدود 130 میلی متر طولانی‌تر، حدود 30 میلی متر پهن‌تر و همچنین فاصله بین دو محور ماشین نیز حدود 30 میلی متر بیشتر شده است، ولی به خاطر کاهش ارتفاع 20 میلی متری کابین، همچنان شاهد ظرفیت بار 478 لیتری در مقایسه با مدل‌های قبل و یا مدل آمریکایی هستیم. استحکامات بدنه، بخصوص استحکامات پیچشی ماشین هم باوجود کاهش وزن 16 کیلوگرمی، حدود 52 درصد افزایش پیدا کرده است.
از نظر تجهیزاتی و امکاناتی نیز هوندا سیویک هاچ بک به سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگری 7 اینچی (با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی، آندروید اوتو و سیستم ناوبری)، سیستم شناسایی نقاط کور، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو و ترمزهای اضطراری مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد