موضوعات داغ

مانی خوشبین صاحب یکی از خودروهای خاص کونیخ زگ

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی کونیخ زگ بعد از اتمام نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، یکی از 7 خودروی بسیار ویژه خود یعنی کونیخ زگ آگرا RS با لقب جدید " Gryphon" را به یکی از مشتریان مولتی میلیاردر خود، یعنی آقای مانی خوشبین تحویل خواهد داد.
شاید با خود بگویید که این "مانی خوشبین" چه کسی است که اینقدر بر روی آن مانور می‌دهیم و بدون شک خیلی از شماها هیچگونه آشنایی با آن ندارید، به همین دلیل قصد داریم صحبتی کوتاه در مورد آن داشته باشیم.
اول از همه باید گفت که مانی خوشبین با نام اصلی "منوچهر خوشبین"، متولد 14 ژانویه 1971 میلادی، یا به عبارتی دقیق‌تر متولد 24 دی ماه 1350 شمسی است که در سن 14 سالگی به همراه خانواده خود به کشور آمریکا مهاجرت کرده است. وی در سن 18 سالگی با مشاهده فرصت‌های شلغی فراوان در آمریکا، وارد تجارت خود شد و یکسال بعد از آن موفق شد مجوز املاک خود را دریافت کرده و وارد کسب و کار اصلی خود در حوزه املاک شود.
برپایه تجارت در حوزه املاک، کسب و کار مانی خوشبین به سرعت رشد کرد و حالا شاهد چندین شرکت مختلف در قالب "هولدینگ خوشبین" هستیم که باعث شده این کارآفرین و تاجر بزرگ ایرانی الاصل، یکی از مولتی میلیاردهای آمریکایی به همراه یکی از بزرگ‌ترین کلکسیون‌های اتومبیل دنیا شناخته شود. آذرماه امسال هم خودروی ویژه خود یعنی پاگانی هوایرا هرمس را دریافت کرده بود تا عنصری بسیار جذاب را به کلکسیون خود اضافه کرده باشد. اما حالا این مولتی میلیاردر ایرانی تبار اعلام کرده است که می خواهد یک خودروی هایپر کار 1360 اسب بخاری کونیخ زگ آگرا RS با پسوند Gryphon را هم به مجموعه خود اضافه کند.

کونیخ زگ آگرا RS

کونیخ زگ آگرا RS


تاکنون شرکتهای مختلف خودروسازی محصولاتی ویژه برای مانی خوشبین طراحی کرده‌اند. به عنوان مثال کمپانی خودروسازی مکلارن اقدام به ساخت اتومبیلی ویژه برای آقای خوشبین با نام MK ادیشن کرده است و یا کمپانی خودروسازی بوگاتی هم یک دستگاه ویرون با نام "هرمس ادیشن" تولید کرده بود. اخیرا پاگانی هم با خصوصیات ظاهری بوگاتی ویرون هرمس، اقدام به طراحی هوایرا هرمس کرده است که می‌توان ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد آن را چه در طراحی خارجی و چه در طراحی داخلی کابین مشاهده کرد. ولی حالا کمپانی خودروسازی کونیخ زگ وارد یک همکاری با آقای خوشبین شده است تا یک دستگاه آگرا RS ویژه با خصوصیات طراحی منحصر به فرد برای آقای خوشبین تولید کند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/16
دمشون گرم و خدا زیادترش کنه و یه نیم نگاهی هم به من این دم عیدی داشته باشه . بخیل نباشین و جون عزیزتون بگین امین
1395/12/17
هركي از اول زد تو كار املاك برد كرد
چه تو ايران چه تو خارج
1395/12/16
تا اونجا كه من اطلاع دارم اين خودرو مجوز تردد در امريكا رو نداشت
1395/12/16
وقتی یک هموطن موفق رو می بینم که زندگی راحتی داره و میتونه به علایق و خواسته های خودش به راحتی برسه از ته دل خوشحال می شم . ایرانی لایق بهترینها است اگر بگذارند و حقش رو نخورن
1395/12/17
چقدر شبیه تیبای صندوقداره فقط آپشن آتانازی نداره!!!! حیف شد وگرنه یکی سفارش میدادم واسه اون میمونه که رفت فضا و متاسفانه برگشت!!!!