موضوعات داغ

محصول جدید AMG در نهایت معرفی شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
سال 2017 برای شرکت زیرمجموعه مرسدس بنز یعنی AMG سال بزرگی خواهد بود، زیرا سال 2017 میلادی این شرکت پرفورمنس 50 ساله می‌شود و به افتخار این مناسبت، قصد دارد خودرویی هایپرکار برای رقابت با محصولات فعلی بازار رونمایی کند. حال بعد از گذشت چند ماه از انتشار این خبر، شرکت خودروسازی مرسدس بنز با همکاری مستقیم و مستمر AMG اقدام به طراحی و تولید خودرویی سدان اسپرت کانسپت کرد که در طراحی ظاهری خود شباهتی بسیار نزدیک به خودروی پرچم دار اسپرت مرسدس بنز دارد، ولی در قامت یک خودروی سدان اسپرت لوکس بر روی سکوی معرفی مرسدس بنز حاضر شده است که در صورت تایید تولید و آمدن آن به بازار، می‌توان یک موفقیت چشمگیر را برای آن شاهد بود.
طبق اطلاعات بدست آمده، طراحی و توسعه این محصول به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و برخلاف خودروهای هایپرکار کانسپت، این ماشین قرار است به مرحله تولید رسیده و به بازار عرضه شود. یکی از منابع خبری در این خصوص اعلام کرده که هایپرکار ساخته شده به دستان مرسدس – AMG، به تعداد محدود 50 دستگاهی تولید خواهد شد و دیگر منبع خبری هم برای خریداران بالقوه این خودرو انتظار برچسب قیمتی 4.5 تا 5 میلیون دلاری را پیش بینی کرده است.
اما حال با معرفی رسمی این خودرو می‌توان فهمید که خودروی مرسدس بنز AMG GT سدان احتمالا با نام GT4 توسعه پیدا کرده و برای رقابت با خودروی یکه تاز بازار یعنی نسل دوم پورشه پانامرا وارد عرصه جهانی می‌شود که قطع به یقین می‌توان یک قیمت منصفانه‌تر در حد پورشه پانامرا و همچنین انتظار یک برنامه تولید انبوه را برای آن داشت.
برای تامین انرژی حرکتی این خودرو هم شرکت خودروسازی مرسدس بنز تایید کرده است که از یک سیستم محرک هیبریدی یا شاید پلاگین هیبریدی برای رقابت با پورشه پانامرا Turbo S E-Hybrid استفاده می‌کند که اجزا تشکیل دهنده آن شامل پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر مرسدس بنز AMG GT و یک موتور الکتریکی مکمل می‌شود که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی حدودا 805 اسب بخاری تولید کرده و در اختیار هر چهارچرخ اتومبیل قرار دهد که در این صورت می‌توان انتظار یک شتاب صفر تا صد کمتر از 3 ثانیه را برای این خودروی سدان اسپرت لوکس داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/19
قدرتش دقیقا 816 اسب بخار هست

http://mercedesblog.com/live-from-geneva-mercedes-amg-gt-four-door-hybrid-with-816-ps/