موضوعات داغ

زنوو، سوپراسپرت گمنام 2 ثانیه ای در نمایشگاه ژنو + ویدئو

عکس مطلب اول
زنوو سوپر اسپرت ساز دانمارکی است که هرچند شاید خیلی معروف نباشد اما خودروهای تولیدی این شرکت توانایی تولید قدرت بسیار بالایی را دارند و می توان آنها را در سطح خودروهایی چون کونیخ زگ و بوگاتی دانست.
اما جدیدترین خودروی این شرکت با نام TS1 GT این روزها به نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ آورده شده تا در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار گیرد.
این خودرو که از بدنه ی تماما ساخته شده از فیبر کربم بهره مند است یک سوپر اسپرت موتور وسط دیفرانسیل عقب است. موتور مورد استفاده در این خودرو یک نمونه ی هشت سیلندر وی شکل به حجم ۵.۸ لیتر است که به کمک دو عدد سوپر شارژر می تواند ۱۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس به چرخ های عقبی انتقال پیدا می کند که این گیربکس از نظر سرعت تعویض دنده با خودروهای فرمول یک برابری می کند و می تواند دنده ها را در زمان ۴۰ میلی ثانیه تعویض کند. با این حساب شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل ۲.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت است که البته به صورت الکترونیکی به ۳۷۵ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. در ادامه می توانید تصاویر و ویدئ.ی تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این سوپر اسپرت ۱ میلیون دلاری را تماشا کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/19
همون شرکته که یه ماشینشو تو تاپ گیر تستش کردن هی خراب میشد اخرشم اتیش گرفت...موفق باشن
1395/12/19
لامبورگینی و بوگاتیم از اول اینایی نبودن که الان هستن
اینام شاید یه روز در حد اونا بش
بهتره یه طرح جسورانه ارایه بدی تا اینکه بی صدا یه طرحیو 30سال کپی کنی بدی بازار
1395/12/20
امین جان مطمنی اتش گرفت ...
هی هم خراب میشد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!