موضوعات داغ

گاو زرد رنگ 12 سیلندری لامبورگینی در ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
لامبورگینی اونتادور در حال حاظر اصلی ترین محصول این شرکت و قدرتمند ترین خودروی خیابانی لامبورگینی است. این خودرو نسخه های مختلفی دارد که آخرین آنها مدل اونتادور S است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. لامبورگینی این خودرو را به عنوان یکی از جدیدترین ساخته هایش به نمایشگاه خودروی ژنو نیز آورده است که فیلم تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این خودرو را در انتهای همین مطلب می توانید مشاهده کنید.
لامبورگینی اونتادور اس به رسم سایر محصولات لامبورگینی از یک موتور تنفس طبیعی بهره مند است که از هیچ گونه سیستم توربوشارژر و یا سوپرشارژر در آن استفاده نشده است. این خودرو مجهز به یک موتور ۱۲ سیلندر وی شکل است که ۶.۵ لیتر حجم داشته و می تواند ۷۳۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت در مقایسه با مدل عادی اونتادور ۴۰ اسب بخار بیشتر است. گشتاور تولیدی مدل اس نیز معادل ۶۹۰ نیوتون متر است.

لامبورگینی اونتادور اس

لامبورگینی اونتادور اس

شتاب صفر تا صد این خودرو کمتر از ۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد که تفاوت چندانی با مدل استاندارد ندارد اما مدل اس یک سری بهینه سازی هایی را در بخش تعلیق به خود دیده است تا بتواند هندلینگ و پایداری بهتری را در مقایسه با مدل استاندارد از خود نشان دهد. همچنین به حالت های رانندگی این خودرو یک مد دیگر نیز با نام individual اضافه شده است که با قرار دادن خودرو در این وضعیت نیروی موتور تنها به چرخ های عقبی ارسال می شود. همچنین ترمزهای کربن سرامیکی نیز در این مدل به صورت استاندارد موجود هستند. برخی جزییات طراحی در این خودرو با مدل استاندارد متفاوت هستند و تغییراتی در اسپویلرها و ورودی های هوا داده شده است که سبب شده نیروی رو به پایین تولیدی در بخش جلوی خودرو در مقایسه با مدل استاندارد به میزان ۱۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. در ادامه می توانید از تصاویر این خودرو در گالری تصاویر دیدن کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/21
لامبورگینی باید کف همه رو ببره! اونتادور اولیه اینجوری بود اما این یکی.... !!!!! ماشینای لامبورگینی باید مث گاو وحشی باشن اما این یکی و مخصوصا هوراکان خیلی منطقی و لوسن نسبت به قدیمی هاشون
1395/12/21
در قفل بود ضايع شد
1395/12/21
ای جانم
1395/12/23
انگار تهرانه رو خیلی خوب اومدی محسن خان