موضوعات داغ

گزارش تصویری چهارمین همایش کلوپ سانگ یانگ تیوولی + عکس

عکس مطلب اول
عکس: بهزاد اویسی
کلوپ تیوولی سواران ایران که با نام تیوولیران نیز شناخته می شود روز جمعه ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ اقدام به برگزاری گردهمایی بزرگ سنگ یانگ تیوولی در محل پیست کارتینگ برج میلاد کرد. در این گردهمایی با شکوه و بزرگ که چهارمین گردهمایی سنگ یانگ تیوولی به شمار می رود بیش از چهل دستگاه خودروی تیوولی حضور پیدا کردند که همین تعداد بالای شرکت کننده نشان دهنده ی محبوبیت این خودرو و البته علاقه مندی خودرودوستان به برگزاری اینگونه گردهمایی ها است.
بد نیست اشاره ای نیز به خودروی سنگ یانگ تیوولی داشته باشیم. این کراس اوور سابکامپکت یا جمع جور در حال حاظر پر فروش ترین محصول سنگ یانگ است و به لطف قیمت، کیفیت و امکانات مناسب خوب توانسته فروش خوبی را در بازارهای خارجی و بازار داخلی ایران کسب کند. تیوولی به یک موتور ۴ سیلندر خطی به حجم ۱.۶ لیتر مجهز است که می تواند ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند و با استفاده از گیربکس اتوماتیک شش دنده به چرخ های جلویی انتقال دهد.
امکانات این خودرو نیز مناسب بوده و شامل مواردی چون، گرمکن صندلی های جلو، فرمان سه حالته، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سانروف برقی، دوربین دنده عقب و صندلی ها و فرمان چرمی می شود. در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده از این گردهمایی را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/21
دوستانی که تیوولی سوار هستند خرید انرا به دیگران توصیه می کنند و مزایا
و معایب ان نسبت به رقبا در این بازه قیمتی مناسب است.
1395/12/21
سلامتی تیوولی سوارها که عشق هستن
1395/12/21
با تشکر از سایت خودرو بانک و تشکر ویژه از تمامی دوستانی که در این گردهمایی شرکت کردن .
1395/12/22
تیوولی عالیه. برادرم شش ماه تحویل گرفته. خیلی راضیه
1395/12/22
نادر خان رو میگید
1395/12/22
آخه ماشین هندی هم گردهمایی داره ؟
نگید کره ای که خنده داره ، ماهیندرا صاحب سانگ یانگه و تیولی تو مرکز طراحی ماهیندرا تو هند طراحی شده .
1395/12/22
باشه ولوو هم چینیه
جگوار و لندرور هم هندین
1395/12/23
از طرز حرف زدن معلومه شما ............ هستی یه مقداری مطالعه هم نمیکنی
اینطوری باشه ولوو هم برا شرکت چینی جیلی هستش و دی اس هم تو چین تولید میشه .و ماهیندرا سهام پین فارینا رو خریده و طراحاش اونا هست
1396/3/9
هههه همین که کره ریده توش بهتر از ماشین توهه که سمند هست یا پراید
1395/12/23
سلام..من چند ماهي يكي از كشورهاي جنوب شرق آسيا بودم،اين ماشين رو زياد سوار ميشدم اونجا،جزو ماشينهاي ارزون و معمولي بود،البته امكانات و كيفيت خوبي داره ولي با اين قيمت خيلي زياده...