موضوعات داغ

سانگ یانگ کوراندو 2018 با چهره جدید در نمایشگاه ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
سنگ یانگ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ مدل فیس لیفت شده ی کوراندو را به نمایش گذاشته بود. این خودرو در بخش جلویی و برخی جزییات طراحی دستخوش تغییراتی شده است اما برای مثال نمای عقب آن تقریبا بدون تغییر باقی مانده و با مدل های موجود در بازار ایران مشابه است.
کوراندو به عناون رقیبی برای خودرهایی چون نیسان قشقایی، سوزوکی ویتارا و کیا اسپرتج از یک موتور چهار سیلندر خطی تنفس طبیعی به حجم ۲ لیتر بهره مند است که می تواند ۱۴۶ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. همچنین گیربکس خودرو از نوع ۶ دنده ی اتوماتیک است که شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت به ترتیب ۱۰ ثانیه و ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ارمغان میاورد. این خودرو در دو مدل چهار چرخ محرک و دیفرانسیل جلو قابل خریداری است.

سانگ یانگ کوراندو 2018

سانگ یانگ کوراندو 2018


مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور نیز ۶.۵ الی ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است.
مزایای این خودرو را باید قیمت پایین، کابین جادار و مصرف سوخت پایین و معایب آن رانیز باید کند بودن و استفاده از پلاستیک خشک در کابین عنوان کرد. امکاناتی همانند سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل، سانروف برقی، کروز کنترل، فرمان چرمی، دوربین دید عقب و تودوزی چرمی نیز در این خودرو به صورت استاندارد موجود هستند.
در ادامه می توانید ویدئوی تهیه شده از سنگ یانگ کوراندوی فیس لیفت را که توسط گروه خودروبانک در ژنو آماده شده است را به همراه گالری تصاویر این مدل تماشا کنید.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/22
ماشین های سانگ یانگ کیفیتشون خیلی خوبه از کیا و هیونواس
1395/12/22
اصلن اصلان
1395/12/22
پیکان هم از پورشه بهتره
1395/12/22
کاملا درست می فرمایید. من الان 4 ساله که یه موسوی 6 سیلندر 84 دارم با 184 هزار تا کارکرد. واقعا ماشین باکیفیت و بی نظیریه. هم قیمت یه ال 90 اتوماتیک خریدمش، ولی واقعا نسبت به پولی که دادم راضی هستم. این ماشین بعد این همه مدت تا حالا هیچ ایراد اساسی پیدا نکرده. تازه صاحب قبلیش هم متاسفانه خیلی بد از این ماشین نگهداری کرده بود. اما واقعا حاضر نیستم حتی یه چرخش رو با خیلی از ماشینای حتی گرون تر از این، عوض کنم. حساب کنید این ماشین اون زمان گرم کن صندلی، سیستم تنظیم نرمی و سفتی کمک فنرها، و آینه الکتروکرومیک داشته. واقعا معنای واقعی این جمله که می گن فلان ماشین مرگ نداره رو درک کردم.
1395/12/22
شبیه تیگو شده!!!!
1395/12/22
دنده ایه ؟ چرا انقدر سر دندش داغونه !! نمای پشت ماشین کجاست ؟
1395/12/22
محصولات سانگ يانگ خيلي با کيفيت و مقاوم هستن کاشکي خودرو بانک کوراندو رو برسي ميکرد چون جديدا خيلي زياد شده تو خيابون
1395/12/22
خواهش میکنم از روی احساسات نظر ندید
بعضی ها الکی رو برندها غیرت دارند! ناموس که نیست!
باید قبول کنیم محصولات سانگ یانگ از هیوندای و کیا با کیفیت تر هستند این رو الکی نمی گم کلی مقاله و فیلم بررسی هست که این رو ثابت کنه نمی گم هیوندای و کیا بی کیفیت هستند ولی اگر با منطق پیش بریم در برندهای کره ای سانگ یانگ اول، کیا دوم و هیوندای سوم است از نظر کیفیت ولی طراحی های کیا و هیوندای از سانگ یانگ زیبا تر و به روز تر است
1395/12/23
کلا هیوندای و کیا شدن مثل بنز و بی ام و تو اروپایی ها برای رنو سواران پولشون نمیرسه بخرن میگن بهتره ! کل دنیا نفهمیدن فقط شما متوجه شدی ، لطفا این سایتی رو که این اطلاعات به روز رو بدست آوردین بزارین ما هم اطلاعاتمون بره بالا
1395/12/22
توی محصولات سانگ یانگ تو ایران کوراندو خوشگله ولی ضعیفه
اون اکتیون هم که قویه زشته
آخه چرا پشت اکتیون باید اونجوری باشه
1395/12/23
واقع از نظر ظاهري حرفي براي گرفتن در مقابل کيا و هيوندا ندارن ...ولي واقعا با کيفيت و بي ازار هستن من خودم رکستون داشتم واقعا ماشين خوبي بود و ازش راضي بودم
1396/11/26
دویستتتتتت میلیون واسه این قیمت زده ،،،خخخخخخخخخ