موضوعات داغ

همایش کیا سراتو + عکس

عکس مطلب اول
روز جمعه ۲۰ اسفند تهران شاهد برگزاری یک گردهمایی بزرگ از سوی کیا سراتو سوارن بود که با حضور گسترده ی مالکان و علاقه مندان این سدان کرده ای محبوب برگزار شد.
کیا سراتو در بین سدان های کره ای یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین آن ها است. نسل قبلی این خودرو نیز در حال مونتاژ در کشور است و مدل های روز نیز به صورت وارداتی در بازار عرضه می شوند.
سراتو در جدیدترین مدلی که به بازار ایران عرضه می شود مجهز به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر خطی است که تنفس طبیعی بوده و می تواند ۱۵۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. این خودرو مجهز به گیربکس شش دنده ی اتوماتیک است و می تواند در عرض ۱۰ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این کیا سراتو نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو از نظر مصرف سوخت نیز خودروی کم مصرفی بوده و مصرف ترکیبی آن تنها ۷.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است. امکانات این خودرو شامل گرم کن صندلی های جلو، سردکن صندلی راننده، دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سانروف برقی، تودوزی چرم صندلی و فرمان، سیستم کنترل پایداری و چراغ های زنون است.
در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده توسط گروه خودروبانک از گردهمایی کیا سراتو را تماشا کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/22
کاش حداقل تو این گردهمایی ها یه مصاحبه با مالکین خودرو در مورد رضایتشون از ماشین و خرابی هایی که داشته یا رضایت از خدمات پس از فروش ترتیب میدادین به نظرم خیلی کاربردی تره
1396/5/3
برو بابا
1395/12/26
سراتو در جدید ترین مدل که پسوند ydm داره 150 اسب بخاره و 192 n,m هست. کم شده قدرتش