موضوعات داغ

زیباترین محصول لکسوس در نمایشگاه ژنو را ببینید + عکس

عکس مطلب اول
لکسوس در نمایشگاه خودروی ژنو یکی از جداب ترین محصولات خود یعنی خودروی کوپه ی RCF را به نمایش گذاشته بود. این خودرو که می توان آن را رقیبی برای بی ام و M4 و مرسدس بنز C کلاس کوپه دانست برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. در طراحی این خودرو از طرح خودروی مفهومی LF-LC اقتباس شده است و باید اعتراف کرد که نتیجه ی کار خودرویی فوق العاده زیبا و اسپرت است.
لکسس RC با موتورهای مختلفی از ۲ لیتر گرفته تا ۳.۵ لیتری عرضه می شود اما نسخه ای که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ حضور داشت مدل RCF بوده که قوی ترین مدل از این خودرو است و مجهز به موتور ۸ سیلندر وی شکل به حجم ۵ لیتر است که می تواند ۴۶۷ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۷۱۰۰ دور بر دقیقه و ۵۲۷ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۴۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. این موتور تنفس طبیعی به یک گیربکس اتوماتیک ۸ دنده ساخت تویوتا مجهز به پدال های پشت فرمان متصل است و می تواند این کوپه ی ۱.۸ تنی را در مدت ۴.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی بر روی ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت محدود شده است و شتاب جی قابل تحمل توسط آن نیز معادل .۹۵ جی است. ترمزهای این خودرو در هر چهار چرخ دیسکی خنک شونده از برند مشهور برمبو هستند.

لکسوس  RCF GT3

لکسوس RCF GT3


اما در کنار این خودرو مدلی دیگر نیز به نمایش درآمده بود که RCF GT3 نام دارد و مخصوص شرکت مسابقات اتومبیلرانی طراحی شده است. مدل مسابقه ای نیز مجهز به یک موتور ۵ لیتری هشت سیلندر است اما قدرت آن به ۵۴۰ اسب بخار رسیده است و تنها ۱.۲ تن وزن دارد. این خودرو در مسابقات اتومبیلرانی به رقابت با خودروهایی چون پورشه 911 GT3، استون مارتین ونتیج GT3 و شورولت کامارو Z28.R خواهد پرداخت. در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این دو خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/23
ژوووووون. RCF GT3 خشم سامورایی
جانم ژاپن
1395/12/23
به طراحی بی ام و یا آئودی نمیرسه. فاصله داره ژاپن با آلمان
1395/12/23
یک کلام از مادر آلمان
طراحی bmw که تکراری و خسته کننده شده حالا audi باز یه ذره ابهت داره.
1395/12/24
مجتبی جان 閉じ込めます
1395/12/24
تو چی میگی آخه.برو با اسباب بازی کره ای بازی کن بچه.
اینجا سایت بررسی خودرو هست نه اسباب بازی
1395/12/23
نیگا کن عینه کوییک خودمونه .....
باعث شرم هس به یه خارجی بگی کوییک داریم ما. در حالی که یه زمونی همه سر خم میکردن
1395/12/24
لکسوس رو دوست دارم چون طراحیش به روحیات من کاملا سازگاره
بی ام و طراحی خوبی داره اما به قول دوستمون آقا مجتبی دیگه خیلی تکراری شده . من به شخصه لکسوس رو ترجیح میدم حداقل در ظاهر .