موضوعات داغ

شاسی بلند لوکس مازراتی در نمایشگاه ژنو + فیلم

عکس مطلب اول
درست یک سال پیش در چنین تاریخی، شرکت خودروسازی مازراتی از اولین خودروی شاسی بلند خود تحت عنوان "لوانته" در نمایشگاه بین المللی ژنو 2016 رونمایی کرد و بعد از آن هم شاهد حضور آن در نمایشگاه های بین المللی مختلف همراه با دیگر محصولات مازراتی بودیم. حال این خودرو در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 هم حضور پیدا کرده است تا غرفه مازراتی شلوغ‌تر و مهیج‌تر جلوه کند.
اول از همه مازراتی لوانته در طراحی ظاهری خود که پیش از این هم پرداخته بودیم، همچون برادرانش چهره‌ای تهاجی و خشن دارد که جلوپنجره‌ای مشبک کرومی فرو رفته، چراغ‌های باریک و مه شکن‌های زیر آن، سقفی شیب دار، چهره اخم کرده و... یک طراحی اسپرت و مردانه را به نمایش گذاشته است. در خصوص مسائل فنی حاشیه‌ای هم مازراتی لوانته یک سواری بسیار عالی را در اکثر سطوح جاده برای سرنشینانش به ارمغان می‌آورد که به لطف سیستم تعلیق ویژه بادی با کمک فنرهای الکترونیکی و همچنین سیستم چهارچرخ محرک هوشمند عملی شده است.
قدرت تولیدی پیشرانه هم براساس گفته‌های مازراتی، توسط پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی تامین می‌شود که به یک جعبه دنده 8 سرعته انتقال استاندارد متصل شده‌اند.

مازراتی لوانته

مازراتی لوانته

پیشرانه بنزینی V6 حجمی 3 لیتری داشته و در دو نسخه عرضه می شود که یکی 350 اسب بخار قدرت و 500 نیوتون متر گشتاور دارد و دیگری 430 اسب بخار قدرت و 580 نیوتون متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر مدل اول 6 ثانیه و شتاب مدل دوم 5.2 ثانیه است. لازم به ذکر است که هر دوی این موتورها از تکنولوژی توربوشارژر نیز بهره مند هستند. حداکثر سرعت قابل دستیابی برای این شاسی بلند اسپرت نیز برای مدل ضعیف تر 251 کیلومتر بر ساعت و برای مدل قوی تر 261 کیلومتر بر ساعت است. یک پیشرانه دیزلی شش سیلندر 3 لیتری هم برای لوانته قابل سفارش است که می‌تواند قدرت 275 اسب بخاری را در اختیار راننده قرار دهد و بیشتر برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است. در ادامه تماشای گالری تصاویر و ویدئوی تهیه شده توسط گروه خودروبانک از مازراتی لوانته را تماشا کنید.


نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/24
به این میگن ماشین و طراحی جونم مازراتی ، البته ماشین فقط پاجرو 92 سالار جاپن
1395/12/24
اول:جاپن نه ژاپن.کلاس چندی دایی جوون؟
دوم:یک پیچ Pajero می ارزه یه اون سانتافه اسباب بازی
1395/12/25
مجتبی جان شما هر وقت 250 میلیون پول داشتی ماشین بخری بعد بیا داستان تعریف کن ، کاملا مشخصه هنوز تو دوران کودکیت موندی و حسرت هوندا آکورد ، پاجرو ، لندکروز تو دلته انشااله خدا شما رو هم به آرزوهات برسونه فقط لطفا سعی کن دو تا نظر سازنده بندی شما لینچان بی خیال شو و انقدر با نظراتت رو مخ بقیه نرو
1395/12/26
من در یکی از مناطق آزاد زندگی میکنم اینو میگم که روت بمونه:هم Accordداشتم هم Pajero و همLANDCRUISER.من خودروهای داشتم و دارم که تو حتی از نزدیک ندیدی شاید تو بازی های ویدیویی دیده باشی.حالا توچی؟ بهترین خودرویی که سوار شدی چی هست که میای این جا نظر میدی؟!!!
1395/12/28
نظرت رو تو این مطلب بخون (مزدا 3 جدید، غایب بزرگ بازار ایران در نمایشگاه خودرو ژنو) نوشتی مزدا داشتی !! کلا انسان خیال پردازی هستی ولی عزیزم بنده در منطقه آزاد زندگی نمی کنم و پژو 407 ، مزدا3 ، مزدا3 نیو ، کمری ، c200 ، سورنتو و در حال حاضر هم سانتافه 2016 فول دارم عزیزم شما اصل ژاپن ولمون کن ولی نظراتت کلا سازنده که نیست هیچ رو مخ هم هستن
1395/12/28
بله مزدا 3 2015هم داشتم.که چی؟ گفتم که در منطقه آزاد هستم و تو منطقه هر 6 ماه خودروی خودم رو میفروشم و جدید میگیرم تا خودرو های روز دنیا زیر پام باشه.تو هم برو با سانتافه دلتو خوش کن.افرین پسرم برو.
1395/12/24
وای وای چه میکنه
1395/12/24
تشکر از شما برای گزارش های ژنو