موضوعات داغ

فراخوان هیوندای برای یک میلیون سوناتا

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
آبان ماه امسال بود که شرکت خودروسازی هیوندای موتور در کشور ایالات متحده آمریکا برای تقریبا 62 هزار و 811 دستگاه خودروی سواری "سوناتا" فراخوان بازبینی "سانروف پانوراما" صادر کرد. اما حال در ابعادی بزرگ‌تر، کمپانی خودروسازی هیوندای برای تقریبا 1 میلیون دستگاه خودروی هیوندای سوناتا فراخوان بازبینی صادر کرده است که درست همانند فراخوان اول، فعلا تنها بازار ایالات متحده آمریکا را شامل می‌شود.
براساس اطلاعات ارائه شده از سوی این شرکت خودروسازی، به طور دقیق 977 هزار و 778 خودروی سوناتا در فراخوان جدید هیوندای قرار گرفته‌اند که بین سال‌های 2011 تا 2015 میلادی تولید و روانه بازار شده‌اند.
موردی که آکادمی ملی ایمنی بزرگراه به آن اشاره داشته و شرکت خودروسازی هیوندای را مجبور به فراخوان کرده است، مربوط به کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو می‌شود که گویا لنگرهای برخی از آنان دچار مشکل بوده و ممکن است به هنگام تصادف از بدنه اتومبیل جدا شود که می‌تواند خساراتی جدی به سرنشیان وارد کند، زیرا در صورت عملکرد نامطلوب کمربندی ایمنی، موقع تصادف اگر ضربه شما را از پای در نیاورد، کیسه‌های هوای ایمنی می‌تواند صدماتی جدی به شما وارد کند.
شرکت خودروسازی هیوندای هم اعلام کرده است که تمامی مدل‌های سوناتا بین سال‌های 2011 تا 2015 میلادی شامل فراخوان هیوندای خواهند شد و به صورت رایگان سرویس می‌شوند که در این بین شامل حال نسخه‌های هیبریدی هم خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/28
سوناتا و النتراهاى ايران هم همشون پاناروما يا سانروفشون صدا ميده كلا مثل اينكه مشكل طراحى داره و وقتى ميبرى نمايندگى ميگن بهتره دست نزنى ! بدتر ميشه!
1395/12/28
كره فقط كيا ... بس و تمام