موضوعات داغ

پیکاپ قدیمی تویوتا که دوست دارد فراری باشد! + عکس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید در یکی دو دهه گذشته کمپانی خودروسازی لامبورگینی به فکر تولید یک خودروی شاسی بلند پیکاپ مانند تحت عنوان LM002 افتاده باشد و یا امروزه شاهد تولید خودروهای شاسی بلند توسط مازراتی، جگوار، بنتلی و... باشیم، ولی کمپانی خودروسازی فراری هیچگاه به فکر تولید یک خودروی شاسی بلند نیافتاده است، چه برسد به این که خودرویی پیکاپ از دل این شرکت سوپراسپرت ساز بیرون بیاید.
محصولات فراری معمولا چیزی نیستند که هرکسی قادر به خرید آنان باشد. نه در ایران، بلکه در کشورهای خارجی هم افراد محدودی توان خرید یک دستگاه خودروی اسپرت و سوپر اسپرت آن هم از نوع فراری را دارند، پس همانطور که در عنوان مقاله هم ذکر شد، اخیرا یکی از متعصب‌های فراری در فلوریدا به سراغ یک وانت تویوتا متعلق به دهه 80 میلادی رفته است و با ایجاد یکسری تغییرات بر روی آن، رویای داشتن یک خودروی فراری را محقق کرده است، ولی در شکل و شمایلی کاملا متفاوت که حتی فراری علاقه‌ای به تولید خودرو در چنین سبکی نداشته است.
معمولا دیده‌ایم که خودروهای قدیمی لوتوس انتخاب شده و از دل آنان یک فراری بیرون می‌آورند. ولی حالا شاهد خلق یک فراری بر روی وانت تویوتا هستیم که عقب آن هرچند هیچ شباهتی به یک خودروی سوپر اسپرت ندارد، ولی درست شبیه به خودروهای فراری طراحی شده است. در قسمت جلو هم شاهد نصب گلگیر محصولات قدیمی فراری هستیم، ولی مهم‌تر از آن می‌توان به رینگ‌های آلیاژی پهن فراری با پوششی از لاستیک‌های "پیرلی" اشاره داشت که در کنار طراحی جانبی خودرو یک نمای کلی شبیه به محصولات فراری به نمایش گذاشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد