موضوعات داغ

نسیم هاوال به ایران رسید!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
طوفان هاوال شعاری بود که در سال 94 شرکت عظیم خودرو برای واردات و عرضه محصولات مختلفی از شرکت گریت وال هاوال چین انتخاب کرد. در حقیقت واردات این برند با همکاری دیار خودرو صورت گرفت و با تبلیغات گسترده ای با عنوان "طوفان هاوال به ایران رسید"، پیش فروش چند مدل از گریت وال همچون مدل های H2 و H6 و با موعد تحویل 90 الی 120 روز کاری آغاز شد.
اما در ادامه مشکلاتی بر سر راه واردات این خودرو ایجاد شد و در طی واردات این خودروها، دیارخودرو نیز حال و روز خوبی را تجربه نمی کرد که همگی باعث شد تا این طوفان تا پایان سال 95 نیز صورت هیچ یک از مشتریان را نوازش نکند! اما در واپسین لحظات سال 95 بود که خبری موثق از ترخیص چندین مدل از هاوال های گمرک به دست خودروبانک رسید و عکس هایی برای ما ارسال شد، عکس هایی که امید رسیدن حداقل نسیم اولیه این طوفان را زنده کرد.

گریت وال هاوال H9

گریت وال هاوال H9

متاسفانه اطلاعات دقیقی هنوز در دسترس نیست که چه تعدادی از خودروهای هاوال و چه مدل هایی از گمرک ترخیص شده اند اما به نظر می رسد که فعلاً تعداد بالایی از این خودرو ترخیص نشده اند و با نیم نگاهی به عکس ها می توان فهمید که خودروی هاوال H9 که به خوارزم نامیده شده بود در بین آنها قرار دارد. همچنین در دیگر عکس ها مشخص است که مدل های هاوال H2 و هاوال H8 نیز در بین این محموله قرار دارند و البته گزاش شده که مدل H6 نیز در بین خودروها موجود هستند و لذا باید گفت که تمامی چهار مدل پیش فروش شده در این پارت حضور دارند.

ترخیص تعدادی هاوال

ترخیص تعدادی هاوال

اگر خاطرتان باشد هاوال H9 یا همان خوارزم در سال 94 با قیمت قطعی 240 میلیون تومان پیش فروش شده بود که قطعاً این رقم هم اکنون بیشتر نیز می باشد. همچنین هاوال H8 و هاوال H2 که به نام های دنیرا و ملانی نامگذاری شده بودند، به ترتیب قیمت های قطعی 196 و 92 میلیون تومان را داشتند.
گریت وال هاوال خودروی معروفی در بازار چین، بزرگ ترین بازار خودرو دنیا است و حتی مدل H6 توانسته برای چندین سال عنوان پرفروش ترین شاسی بلند این بازار را بدست آورد و امیدواریم حال پس از این تاخیر نسبتاً طولانی بتوانیم شاهد حضور گسترده این خودرو معروف در بازار داخلی نیز باشیم.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/5
240ميليون؟١٩٦ ميليون؟😳🙄😶اين چه ... هست حالا مگه ؟ چيني زشت 😶مردم مخشون تاب برداشته اينو ميخرن با اين قيمتتتتت😱
1396/1/7
سلام
دوستان ابتدا این ماشین ها را ببینید بعد قضاوت کنید ، اصلا قابل مقایسه با مدل های چینی توی بازار ایران نیستند ، به نظرم اگر خدمت پس از فروش هاوال در ایران مناسب باشه خوده ماشین ها حتما مورد علاقه ایرانی ها خواهند بود ، مثال H8 سانتافه را هم از نظر قیافه ، هم قدرت ، هم فضای داخل قورت میده
1396/1/5
240 میلیون؟؟؟؟؟ شرکت توهم زده!!!!!!!
کدوم .... میاد میتسوبیشی، تویوتا، هوندا، هیوندای، کیا، نیسان، رنو را که همگی شاسی بلند 200 میلیون تومانی دارند رو نخره بیاد هاوال رو بخره!!!!!
با این قیمت گذاری اول از همه شرکت ضرر می‌کنه یکی از مهم ترین عوامل فروش خودروهای چینی در ایران قیمت بسیار مناسب بود با این قیمت کلی خودرو با کیفیت در بازار وجود داره.
1396/1/6
240 میلیون؟؟؟؟؟؟ اللهم اشفع کل مریض
1396/1/8
الهی آمین
1396/1/7
اینا رو من یادمه زمان پیش فروش کلی تخفیف میدادن به خصوص روی مدل H9 که 50-60 میل تخفیف میداد.قیمتای عجیب قریبی میدن کلا.
1396/1/8
فقط حواستون به نقشه ها و فریب های شرکت وارد کننده باشه . آخر هم معلوم نشد بعد از یک سال سیاستش بابت واردات هاوال چی بود . دقیقا بعد از اینکه همه انصراف دادن و سود بگیر و ماشین جایگزین کن ، هاوال ها از گمرک ترخیص شد . مگه میشه . مگه داریم . خیلی خیلی حواستون باشه بابت خرید . من خودم یکی از اونایی بودم که با طناب عظیم خودرو رفتم تو چاه . دوستان مواظب باشید
1396/1/10
خدایا توبه
1396/1/11
من H6 رو با قیمت صدمیلیون ثبت نام کردم
کسانیکه میگن نمی ارزه بیان با کرهای مقایسش کنن و نه چینی
تیوولی قدرتش 128 اسب این 150 اسب
تیوولی شتابش 12 , هاوال 9.5
از نظر قیافه که اصلا تیوولی قابلی مقایسه با هاوال نیست
جادار بودن H6 که دیگه خیلی خیلی بیشتره
قیمتی که من گرفتم صدمیلیون و تیوولی 115
فقط مصرف سوخت تیوولی دولیتر کمتره همینو بس
1396/2/30
سه ساله پیش ثبت نام کردم توی دیار خودرو هاوال ام 4.ماشین ندادن که هیچ انصراف دادم پولم هم نمیدن. آقا برو پراید بخر ولی خودت رو اسیره این کلاهبردار ها نکن
1396/5/26
عظیم خودرو شرکت کلاه بردایه ،دوستان خریدنکنید که بیچاره میشید