موضوعات داغ

گیربکس شاسی‌بلند مازراتی مشکل دارد!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
آذرماه سال 95 بود که یک دستگاه مازراتی لوانته به ایران راه یافت و با پلاک سیاسی شروع به تردد در کشور کرد. برند مازراتی در بازار ایران آنچنان معروف و خوشنام شده که این لوانته توانست هیاهویی در بازار بپا کند و خود را به عنوان اولین شاسی بلند مازراتی ایران مطرح کند. در همان زمان، خودروبانک نیز به سراغ این خودرو زیبا رفت و به بررسی اولین شاسی بلند مازراتی ایران پرداخت.
اما گویا این شاسی بلند لوکس ایتالیایی آنچنان هم خوشنام نبوده و مشکل گیربکس آن باعث شده تا تعدادی از مازراتی های تولید شده در آمریکا و کانادا را که تعداد آنها به بیش از 3800 دستگاه می رسد فراخوان دهد.

مشکل مازراتی لوانته

مشکل مازراتی لوانته

گویا مشکل گیربکس مازراتی لوانته در سرعت های پایین در حدود 5 کیلومتر در ساعت اتفاق می افتد و گیربکس به صورت غیرقابل انتظار به حالت خلاص N می رود و حتی در مواقعی گزارش شده که خودرو به حالت خاموشی نیز می رود!
البته مشکل آنچنان حاد نیست و نمایندگی های مازراتی با یک آپدیت نرم افزاری این مشکل را برطرف می کنند.
لازم به یادآوری است که این دومین فراخوان مازراتی برای حل مشکل گیربکس لوانته است و در دسامبر 2016 نیز این شرکت 1515 دستگاه را برای حل مشکل گیربکس فراخوان داده بود که در آن زمان تمام مازراتی های شاسی بلند مشکل داشتند!
البته منصفانه باید گفت که مازراتی لوانته خودروی بسیار جذاب و از نظر عملکردی خودرویی مدعی است و این نوع فراخوان ها در طول تولید هر خودرویی امری عادی محسوب می شود و به دلیل لوکس و مورد توجه بودن، چنین مشکلاتی در رسانه ها خبرساز می شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/5
کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن
1396/1/7
اقا سجاد حالا که چی یعنی مثلا میخوای بگی مازراتی کارش این قدر افتضاحه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
1396/1/13
ماشالله ایرانی های پر ادعا
که فقط بلدن مسخره کنن
اینم از بی فرهنگیه تقصیر خودشون نیست
آقا سجاد بگو ببینم گاو های نر شما چی تولید کردن افتخارتون پراید و سمند حتما