موضوعات داغ

آیا خبر مرگ ریچارد هموند صحت دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا وقتی خبرگزاری‌ها به مرگ یک نفر اشاره می‌کنند و یا شایعاتی از مرگ چهره‌های سرشناس دست به دست می‌چرخد، پشت آن یک داستان خیلی خوب وجود دارد که مخاطب را فریب داده و باور می‌کند که شخص مورد نظر فوت کرده است. حال برای ریچارد هموند هم چنین داستانی پیش آمده و اخیرا برخی از وبسایت‌های خارجی به موضوع مرگ ریچارد هموند در اثر یک حادثه اشاره کرده‌اند.
در رابطه با مرگ ریچارد هموند گفته می‌شود که وی در یکی از قسمت‌های برنامه "گرند تور" سوار بر یک موتورسیلکت بوده و به ماجراجویی در موزامبیک، کشوری واقع شده در جنوب قاره آفریقا می‌پردازد که در حین ضبط برنامه دچار حادثه شده و با سرعت زیاد به زمین برخورد می‌کند که همین مورد باعث وارد آمدن ضربه‌ای شدید به سر ریچارد هموند شده و موجب مرگ وی می‌شود.
بلافاصله پس از انتشار خبر مرگ هموند در رسانه‌ها، ریچارد هموند در صفحه توئیتر خود مطلبی منتشر می‌کند که جزییات مهم آن به شرح زیر است:
ریچارد هموند: "من خودم را چک کردم و می‌بینم که نمرده‌ام!. این حقیقت دارد که در حین فیلمبرداری فصل جدید برنامه گرند تور از روی موتورسیلکت افتاده‌ام و به سرم ضربه خورده و بدنم کبود شده است. ریچارد هموند 20 مارس 2017".
علاوه بر توئیت ریچارد هموند، جرمی کلارکسون هم اضافه کرده است که ریچارد هموند در حین فیلمبرداری فصل جدید گرند تور از روی موتورسیکلت افتاده و بیهوش شده است، ولی حال عمومی وی در حال حاضر خوب است.
پس با توجه به آخرین توئیت ریچارد هموند درتوئیتر می‌توان به این نتیجه رسید که یکی از سه مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "ریچارد هموند" حال خوبی دارد و همچنان می‌توان از هنرنمایی آن در کنار "جرمی کلارکسون" و "جیمز می" لذت برد. ولی باید تا انتشار فصل جدید برنامه گرند تور منتظر ماند و دید که جزییات کار و حادثه‌ای که برای ریچارد هموند اتفاق افتاده از چه قرار خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/6
امیدوارم زودتر خوب شه.خیلی دوست داشتنیه
1396/1/6
ترسیدم انصافا
1396/1/7
فکر میکنی
1396/2/4
وای خدا پدر و مادرت و بیامرزه
واقعا مرد مودب و دوست داشتنی هست
خیلی خوشحال شدم که حالش خوبه
ممنونم