موضوعات داغ

چند سال طول می‌کشد تا یک دستگاه کونیگزگ تحویل داده شود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک کمپانی خودروسازی کونیگزگ یکی از معدود شرکت‌های خودروسازی جهان است که مهندسی محصولاتش بسیار بالاتر از کمپانی خودروسازی بوگاتی تلقی می‌شود، زیرا در یک مثال ساده می‌توان شاهد فعالیت یک پیشرانه 8 سیلندر قدرتمند در سینه محصولات کونیگزگ با قدرت‌های بیش از 1000 اسب بخار بود که به راحتی حداکثر سرعت 400 کیلومتر برساعتی را رد کرده و هرکدام توانایی رویارویی مستقیم با محصولات 16 سیلندر بوگاتی را دارند. ولی اگر دوست دارید یکی از محصولات آن را تجربه کنید و به سراغ خرید یکی از آنان بروید، باید حداقل چهار سال صبر کنید تا محصول کونیگزگ به عمل آید و به شما تحویل داده شود!
همانطور که می‌دانید، محصولات کونیگزگ بسیار گران قیمت هستند و برای خرید هر یک از آنان باید میلیون‌ها دلار ذخیره کرد، ولی برای خرید یکی از آنان دیگر پول همه چیز نیست و حتی اگر پول نقد در دست داشته باشید، باید چند سال صبر کنید تا سفارش شما آماده شده و به دستتان برسد.
در نمایشگاه بین المللی ژنو سال جاری هم که اوایل همین ماه (مارس) برگزار شد، "کریستین وون کونیگزگ" فرزند کونیگزگ بزرگ و بیشتر بنیانگذار نوین و مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی کونیگزگ عنوان کرد: زمان انتظار برای تحویل یک دستگاه آگرا RS جدید چیزی بین 4 الی 5 سال است. ما یک لیست انتظار چهار ساله داریم و می‌خواهیم که این زمان را کوتاه و کوتاه‌تر کنیم، زیرا مدت زمان تحویل طولانی می‌تواند مشتریان را دلسرد کند و از خرید محصولات ما پشیمان شود. پس سعی داریم آمار تولید محصولاتمان را به 25 دستگاه در سال افزایش دهیم.
جالب است بدانید که شرکت خودروسازی کونیگزگ به دلیل دقت بالای خود در تولید محصولات و همچنین پروسه پیچیده‌ای که بر روی محصولات خود پیاده می‌کند، سالیانه تنها قادر به تولید 16 الی 20 دستگاه خواهد بود، به همین دلیل است که محصولات کونیگزگ بسیار کمیاب و منحصربه فرد تلقی می‌شوند و مشتریان سفارش خود را داده و حدود چهار سال بعد تحویل می‌گیرند. بعد از این چهار سال ماشینی خواهید داشت که هرکسی در خیابان چشمش به سمت شما می‌چرخد و عذاب چهار سال انتظار برای تحویل این ماشین را از تنتان بیرون می‌کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/8
بسیار تند رفتی! درسته شرکت خوبی هست و محصولات پیشرفته تولید میکنه اما نمی توان گفت بسیار مهندسی تر از بوگاتی است. اینکه یک موتور 8 سیلندر به اندازه 16 سیلندر قدرت داره لزوما نشان دهنده مهندسی قوی نیست. نمونه اش سوپر خودروی مرسدس که موتور 6 سیلندر داره و قدرت حدود 1000 اما مرسدس اعلام کرد عمر مفید موتور فقط 50هزار کیلومتره.
مطمئنا میشه از موتور 4 سیلندر پراید هم با توربو و سوپرشارژ 1000 اسب بخار قدرت بیرون کشید اما باید دید به چه قیمتی و با چه طول عمری!
باید تلاش کنیم از قضاوتهای کیلویی دست برداریم.
1396/1/8
اما بر عكس تو من كاملا با خودرو بانك موافقم
1397/4/26
Be nazaram yezare shoma bishtar bekhonin ghable ghezavateton ☺.
1396/1/8
خیلی باحال بود مرسی