موضوعات داغ

با محبوب‌ترین کلاسیک‌های اینستاگرام همراه باشید + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر کنجکاو شده‌اید که بدانید چه ماشینی در رسانه‌های اجتماعی محبوبیت بیشتری دارد و یک پله بالاتر، اگر یک کلاسیک باز هستید و به این فکر افتاده باشید که از میان خودروهای کلاسیک معروف بازار، کدامیک از آنان محبوبیت بیشتری در میان مخاطبان دارد، این نمودار برای شما آماده شده است که در ادامه می‌خواهیم مختصر صحبتی در رابطه با آن داشته باشیم.
پیش از پرداختن به اصل ماجرا باید گفت که این مطالعه و نمودار توسط کارشناسان "AutoNation" با جستجو در میان بیش از 198 هزار پست اینستاگرام آماده شده است که برای یافتن آنان از هشتگ‌های #ClassicCar و همچنین #CarShow استفاده شده است تا جستجوی دقیق‌تر میان میلیون‌ها و شاید هم میلیاردها پیام ارسالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام صورت بگیرد.

محبوب‌ترین کلاسیک‌های اینستاگرام

محبوب‌ترین کلاسیک‌های اینستاگرام

باتوجه به جداول ارائه شده، هنگامی که شما هشتگ #ClassicCar را در جستجوی اینستاگرام ثبت کنید، این فورد موستانگ کلاسیک است که بیشترین پست‌های ارسالی در اینستاگرام را به خود اختصاص داده است و بعد از آن هم به ترتیب برادران شورلت، یعنی کوروت و کامارو دیده می‌شود. ولی در میان لایک‌هایی که برای هر اتومبیل ثبت شده است می‌توان نتیجه‌ای متفاوت شاهد بود که در این بین فورد موستانگ در جایگاه ششم قرار گرفته و قبل از آن هم شورلت کامارو در جایگاه سوم دیده می‌شود.
بیشترین ایالت‌های دارای پست هم می‌تواند جالب باشد که در تحقیقات "AutoNation"، ایالت "نوادا" در جایگاه نخست، ایالت "کالیفرنیا" در جایگاه دوم و همچنین ایالت "فلوریدا" در جایگاه سوم قرار گرفته است که بیشترین پست‌های مربوط به ماشین‌های کلاسیک را به نام خود ثبت کرده‌اند.
در ادامه در گالری تصاویر جداول دیگری هم آورده شده است که اطلاعاتی درخصوص رنگ بندی اتومبیل‌های جستجو شده و همچنین سال تولید دارد که با کلیک بر روی آنها می توانید به طور دقیق نتایج آنها مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد