موضوعات داغ

لکسوس با سه محصول وارد بازار هند شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
احتمالا می‌دانید که کمپانی خودروسازی لکسوس در مقایسه با سایر شرکت‌های بزرگ خودروسازی، تقریبا یک شرکت جوان به حساب می‌آید که تاریخ بنیانگذاری آن توسط "ایجی تویودا" به سال 1989 میلادی باز می‌گردد تا نقش یک برند لوکس برای کمپانی خودروسازی تویوتا را بازی کند، ولی خب به پشتوانه پدری بزرگ همچون تویوتا، کمپانی خودروسازی لکسوس خیلی زود توانست موقعیت خود را در بازار پیدا کند و حالا بیش از 70 کشور جهان را طالب محصولات خود کند. اینک اواخر هم شنیده می‌شود که لکسوس با سه محصول خود قصد ورود به دومین کشور پرجمعیت جهان، یعنی کشور هندوستان را دارد.
براساس اطلاعات بدست آمده پیرامون این موضوع، شرکت خودروسازی لکسوس سه محصول خود یعنی لکسوس RX 450h، لکسوس LX 450d و در آخر هم لکسوس LS را آماده عرضه در کشور هند کرده است و در یک سفر رسمی به این کشور و شرکت در مراسم افتتاحیه کار خود در هند، شهرهای مهمی همچون دهلی نو، بمبئی، گورگان و بنگلور را به عنوان مقر اصلی فروش محصولات و همچنین شهرهایی نظیر چندی‌گر، حیدرآباد، چنای و کوچی را برای احداث مراکز خدمات پس از فروش انتخاب کرده است.
دلیل عرضه محدود محصولات لکسوس در کشور هند هم در پایان مراسم گفته شد و آن هم تمرکز لکسوس بر روی عرضه خودروهای هیبریدی در بازار پرجمعیت هند است که در این صورت خودروی لکسوس LS هم به همراه RX 450h در مدل LS 500h وارد بازار هند خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد