موضوعات داغ

جلب توجه فراری لافراری برنزی در موناکو

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
نه تنها محصولات فراری، بلکه شما هر خودروی اسپرت و سوپر اسپرتی در خیابان ببینید، بدون اختیار سرتان به سمت آن برمی‌گردد. حال تصور کنید این ماشین سوپر اسپرت یکی از محصولات محدود و معروف فراری، یعنی خودروی لافراری باشد، آنوقت است که دیگر نمی‌توان چشم از آن برداشت، ولی ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که با یکی از نمونه‌های ویژه فراری لافراری برخورد داشته باشید.
همانطور که از عنوان مقاله هم پیداست، تا به امروز خودروی لافراری در رنگ‌های آبی، سفید، نقره‌ای، سیاه، قرمز و زرد دیده شده است، ولی این برای اولین بار است که یک دستگاه خودروی فراری لافراری با رنگ "برنزی" در کشور ثروتمندان یعنی "موناکو" دیده می‌شود که ترکیب آن با رنگ مشکی رینگ‌های آلیاژی، یک رنگ بندی بی‌نظیر از فراری لافراری به نمایش گذاشته است تا هر مخاطبی محو تماشای آن شود.

فراری لافراری

فراری لافراری


در ادامه هم بد نیست بدانید که فراری لافراری دارای حداکثر قدرتی 950 اسب بخاری در کنار گشتاوری 900 نیوتن متری است که بخشی از آن توسط پیشرانه دوازده سیلندر 6.2 لیتری تنفس طبیعی تامین می‌شود و بخش دیگر آن هم از طریق یک موتور الکتریکی قدرتمند به چرخ‌های محرک تزریق می‌شود تا در عمل شاهد بیشینه سرعت 350 کیلومتر بر ساعت در کنار حداقل شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه‌ای باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد