موضوعات داغ

شدت آتش سوزی در آمریکا پل ارتباطی را هم خراب کرد!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
آتش سوزی می‌تواند بسیار خطرناک و غیرقابل پیش بینی باشد و بهترین کاری که می‌توانید برای صرفه جویی و کمک رسانی انجام دهید، این است که اگر یک آتش کوچک در محفظه موتور یک اتومبیل باشد، کپسول آتش نشانی را برداشته و سعی بر خاموش کردن آن کنید. ولی وقتی با چنین آتش سوزی گسترده‌ای در بزرگراه مواجه شدید، بهتر است از صحنه دور شوید تا به خودتان آسیبی وارد نشود.
یک حادثه در بزرگراه 85 بین ایالتی آتلانتا نشان می‌دهد که شرایط چقدر می‌تواند بد پیش برود وقتی یک آتش سوزی کوچک در عرض تنها چند دقیقه تبدیل به یک فاجعه بزرگ شود تا کل ترافیک را مختل کرده، امکان حضور آتش نشانان و دسترسی صحیح آنان به آتش وجود نداشته باشد و همچنین تیم خبری هم از طریق یک بالگرد مجبور به پوشش خبری شود، در حالی که طبق گفته‌های تیم خبرنگاری حرارت بالای آتش داخل بالگرد هم حس می‌شود. ولی این اوضاع زمانی بدتر می‌شود که قسمتی از پل، براثر ارتباط مستقیم با شعله‌های آتش فرو می‌ریزد و تکه‌های آن در کوچه و خیابان‌های اطراف پخش می‌شود تا کار آتش نشانان را چندین ساعت بیشتر کند.
دلیل اصلی این حادثه تاکنون گزارش نشده است، ولی خوشبختانه هیچگونه مرگ و میری از این آتش سوزی بزرگ و تخریب پل گزارش نشده است. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در فیلم 4 ساعته این حادثه می‌توان مشاهده کرد، عدم حضور و تجمع مردم در کنار محل آتش سوزی است که بیشتر برای حفظ جان خود فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند که همین مورد باعث شده حادثه‌ای بدون کشته رقم بخورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد