موضوعات داغ

دروغ های جالب آوریل شرکت‌های خودروسازی – قسمت اول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
دروغ آوریل که در فرهنگ ما ایرانی‌ها نیز رخنه کرده و از آن به عنوان دروغ 13 یاد می‌کنیم، به نظر طرفداران زیادی در صنعت خودروسازی دارد که این روزها وبسایت‌های خارجی پر شده است از دروغ آوریل خودروسازان. حال در ادامه می‌خواهیم برخی از جالب‌ترین دروغ‌های آوریل خودروسازان را مورد بررسی قرار دهیم

نمی‌دانیم به خاطر دارید یا نه، ولی چند سال پیش حدودا سال 92 اگر اشتباه نکرده باشیم، شعبه آمریکایی فیات در یک حرکت تبلیغاتی به همراه چند دستگاه از خودروی فیات 500 به دل آب‌های سواحل "ساوث پیچ" میامی زد و درست مثل یک جت اسکی، با آنان به گشت و گذار در دریا پرداخت که مورد توجه بسیاری از رسانه‌های بین المللی قرار گرفت. حال برای دروغ آوریل، شرکت خودروسازی اسمارت هم خبر از ساخت یک ماشین دو زیست داده است که تصویر آن را می‌توانید در بالا مشاهده کنید.

دروغ اشکودا

دروغ اشکودا

شرکت خودروسازی اشکودا هم اعلام کرد برای حضور در مسابقات قهرمانی رالی، یک دستگاه خودروی شاسی بلند از نسل "کودیاک" آماده کرده است تا در این سری مسابقات شرکت کند. همه ما می‌دانیم که کودیاک یک شاسی بلند 7 سرنشینه است و به هیچ وجه نمی‌توان از آن در مسابقات رالی استفاده کرد، ولی خب می‌تواند سوژه‌ای مناسب برای دروغ آوریل باشد.

دروغ اشکودا

دروغ اشکودا

در جای دیگر هم اشکودا آورده است که شاسی بلند کودیاک را برای چند روز در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد تا باعث شادی آنان شود و اگر هم کودکانشان گریه می‌کنند، برایشان یک کودیاک اسباب بازی می‌دهد تا سوار آن شوند و از رانندگی با خودروهای در حد خودشان لذت ببرند.

دروغ جالب هیوندای
شعبه بریتانیایی هیوندای هم در قالب یک ویدیو تبلیغاتی نشان داد که تنها چند ساعت پس از خرید اینترنتی یکی از محصولات هیوندای، چهار پهپاد غول پیکر هیدروژنی ماشینتان را دم در خانه‌تان می‌آورند. هرچند این چهار پهپاد قابلیت بلند کردن حداکثر 2000 کیلوگرم را دارند که نشان از توانایی آنان برای حمل هیوندای سانتافه هم دارد.
در زیر می توانید فیلم این دروغ را مشاهده کنید:



دروغ لوتوس
باتوجه به چیزهایی که گفته شده، شرکت خودروسازی لوتوس علاوه بر تولید ماشین‌های خوب و اسپرت، کلاه‌های ایمنی بسیار خوبی هم تولید می‌کند، حال این شرکت کلاهی 25 گرمی مخصوص برای گربه‌ها طراحی کرده است تا ایمنی آنان در اتومبیل حفظ شود.

دروغ لوتوس

دروغ لوتوس


دروغ بی ام و با ماشین حیوانات
بسیار شبیه به لوتوس اما یک گام فراتر، کمپانی خودروسازی BMW هم برای حیوانات ماشین‌های مخصوص طراحی کرده است تا سوار بر آنان شوند و از رانندگی لذت ببرند که در این بین یک غربیلک فرمان مخصوص هم برای اتومبیل دیده می‌شود. در کنار این ماشین ویژه برای حیوانات، بی ام و یک بسته ویژه هم برای سری 4 آماده کرده است که الهام گرفته شده از اسب تک شاخ بوده و می‌توان شاخ آن را بر روی کاپوت مشاهده کرد.

دروغ بی ام و

دروغ بی ام و

در زیر می توانید عکس های دیگری از این دروغ ها را مشاهده کنید و در مقاله دیگری در خودروبانک به دروغ های باقی شرکت ها می پردازیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/13
در ایران هم کم دروغ نداریم- مثل گارانتی-خودروی ملی-یا خدمات پس از فروش