موضوعات داغ

نقاط قوت و ضعف بی ام و سری 5 جدید را بشناسید + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و جدیدترین خودروی سدان لوکس خود را وارد بازار کرده است و بررسی ها نشان می دهد که گویا صفات لوکس این خودرو بیش از خصیصه های اسپرتی آن هستند. گرچه بی ام و سری ۵ جدید که کاملا از نو طراحی شده است مثال بسیار خوبی برای خودرویی است که می تواند پیچ ها را با سرعت بالا و در کمال راحتی و آرامش طی کند اما کانسیومر ریپورت گزارش کرده است که جگوار XF در جاده های پر پیچ و خم خودروی بهتری در مقایسه با بی ام و 530i xDrive است.
همچنین گفته شده است که سیستم فرامین حرکتی یا همان gesture control سبب پرت شدن حواس راننده از رانندگی می شود و برای اینکه اطمینان حاصل کنید که این سیستم فرامین شما را به درستی انجام خواهد داد باید چشمان خود را از جاده برداشته و بر عملکرد آن نظارت کنید.
همچنین کانسیومر ریپورت بابت سیستم های ایمنی خودکاری چون ترمز اضطراری و ... که قیمت خودرو را نیز بالا می برند نمره ی اضافه ای در نظر نگرفته است. به خصوص که قیمت این خودرو از ۵۲ هزار دلار در بازار ایلات متحده آغاز می شود و در صورتی که همه ی آپشن ها را بخواهید قیمت آن به ۶۵ هزار دلار خواهد رسید.
البته اگر به ویدیویی که در انتهای مطلب قرار دارد نگاه کنید به نکات مثبت این خودرو همچون عایق بندی بسیار عالی کابین، تکنولوژی های بسیار زیاد موجود در کابین، سیستم شارژر بی سیم تلفن همراه و البته قدرت بسیار بالیی که از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو دار بیرون کشیده شده اشاره شده است.


نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/14
به نظرم رقابت جذابی میشه بین lexus gs200t با سری 5 جدید امیدوارم قیمت گذاری این دو خودرو منطقی باشه !
1396/1/16
نسل جدیدی برای لکسس جی اس معرفی نشده.احتمال توقف تولیدش هست. ای اس جایگاهش رو پر میکنه.
1396/1/15
فیلم ناقص بود . بیشتر فیلم روی دسته دنده ثابت بود ! .
1396/1/19
اگر که امکانش هست فیلم ها با زیرنویس ارائه شود . ممنون