موضوعات داغ

اصیل زاده باواریایی در مقابل مار سمی آلفا + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
جنگ میان ماشین‌ها همیشه جذاب و دیدنی است، ولی این جذابیت زمانی به اوج خود می‌رسد که دو ماشین معروف بازار در مقابل یکدیگر قرار گیرند، درست مثل آلفارومئو جولیا و خودروی BMW i8 که برای خلق یک مصاف تماشایی و تقریبا نابرابر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. چرا نابرابر؟ زیرا بی ام و i8 با قدرتی 357 اسب بخاری در مقابل آلفارومئو جولیا 510 اسب بخاری قرار گرفته است که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
پیش از تماشای فیلم هم بد نیست بدانید که خودروی بی ام و i8 با یک سیستم محرک هیبریدی وارد رقابت درگ با خودروی آلفارومئو جولیا شده است که تنها می‌تواند قدرتی 357 اسب بخاری و گشتاوری 570 نیوتن متری با حداقل شتاب 4.4 ثانیه‌ای تولید کند.
این در حالی است که شرکت خودروسازی آلفارومئو در قسمت مولد قدرتی جولیا یک پیشرانه‌ای شش سیلندر بنزینی با مهندسی فراری به خدمت گرفته است که برای رساندن شتاب خودرو در عرض 3.9 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت، حداکثر 510 اسب بخار قدرت را در کنار گشتاور 600 نیوتن متری به چرخ‌های عقب یا به صورت سفارشی به هر چهار چرخ خودرو ارسال می‌کند که بر روی کاغذ کفه ترازو را به سمت "برد جولیا" سوق می‌دهد. اما باز هم نمی‌توان نتیجه‌ای قطعی گرفت، زیرا همین چند روز پیش مقاله‌ای بر روی سایت قرار دادیم که یک دستگاه مرسدس بنز A45 AMG با داشتن قدرت کمتر، خودروی آلفارومئو جولیا را در چند دور مغلوب خود کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/16
'مار سمي' چه صفت فوق العاده و برازنده اي براي جوليا استفاده كردي خودرو بانك خيلي عالي بود...اميدوارم اون مدل ٢ليتري جوليا كه قرار بود وارد بشه بياد...با داشتن ٢٨٠ اسب بخار ديگه ٣٢٨ بايد چار گوشه ي خيابون و ببوسه بشينه كنار...
1396/1/16
وارد بشه با قیمت مناسب هم وارد بشه. نه بیان 450 میلیون بفروشنش.
درصورتی که باید زیر300 قیمت بخوره.