موضوعات داغ

نگاهی به کیفیت وانت‌های داخلی

عکس مطلب اول
ایسنا: بیشتر وانت‌های تولیدی و مونتاژی از سوی خودروسازان داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند. به گزارش ایسنا، براساس ارزیابی ارائه شده از وضعیت کیفیت وانت‌های داخلی، بیشتر این محصولات همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار دارند.
براساس نتایج ارزیابی بهمن ماه ۱۳۹۵ در میان هشت مدل وانت داخلی در حال تولید، تنها دو مدل در سطح کیفی دو و ستاره قرار داشته و مابقی تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
در این زمینه وانت تندر (ایران خودرو) سه ستاره کیفی و وانت پیکاپ فوتون دیزلی (ایران خودرو دیزل) دو ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
اما باقی این محصولات شامل وانت نیسان دوگانه‌سوز (زامیاد)، وانت کارا دوکابین (بهمن موتور)، وانت نیسان تک‌سوز (زامیاد)، وانت دیزل زامیاد، وانت کارا تک کابین (بهمن موتور) و وانت سایپا ۱۵۱ (بن‌رو) تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌ و در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.
در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/15
بدبخت ترین ملت هم این روزها این طور وانت هایی سوار نمیشوند فقط ملتی که نفهم هستند سوارند
1396/1/15
والا ما که راضی هستیم ایشالا تا آخر دنیا ما ایرانیان سوار همچین ماشین های با کیفیتی بشیم دمشون گرم مسولین همیشه بهترین خدمات را به ما میدهند
1396/1/16
استانداردی که به نیسان گاوی مجوز تولید بده فاتحشو باید خوند.
ما برای کارمون مجبور به استفاده از نیسان گاوی هستیم.مزخرفترین وانتی که هست همینه.خدا لعنتشون کنه. وقتی توان تولید ندارید جلوی وارداتش رو نگیرید.