موضوعات داغ

حادثه برای کوروت 4000 اسبی در مسابقه درگ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پیشرانه‌های بزرگ و چند هزار اسب بخاری بر روی ماشین‌های معروف بازار را هیچ کجا نمی‌توان پیدا کرد به غیر از مسابقات درگ. مسابقه‌ای که در آن نه به یک سیستم هندلینگ خوب احتیاج دارید، نه به یک سیستم ترمز پیچیده نیاز است، نه به تجهیزات اکترونیکی ایمنی نیاز است و نه اهمیتی به سطح رفاهی و تجهیزات اتومبیل داده می‌شود، ولی تنها یک چیز اهمیت دارد و آن هم نیاز به یک پیشرانه بزرگ با قدرتی بالاست تا یک مسیر مستقیم و صاف را در سریع‌ترین زمان ممکن طی کند.
بارها و بارها در مسابقات درگ کشور دیده‌ایم که پیشرانه‌های بزرگ‌تری بر روی اتومبیل‌ها نصب می‌‌شود و این درحالیست که مسابقات درگ خارجی‌ها سطح بسیار بالاتری داشته و گاهی اوقات از پیشرانه‌های بسیار بزرگ چند هزار اسب بخاری بر روی اتومبیل‌ها استفاده می‌شود، ولی خب همین پیشرانه های بزرگ چند هزار اسب بخاری بر روی جثه‌ای نسبتا کوچک خطراتی نیز به همراه دارند که می‌توانند کنترل اتومبیل را از دست راننده خارج کنند و حادثه آفرین باشند. درست مثل این شورلت کوروت 4000 اسب بخاری که با غفلت راننده به پرواز در می‌آید و حادثه آفرین می‌شود که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله بارگذاری شده است.
اگر فیلم را دیده باشید، می‌بینید که خوشبختانه مشکلی جدی برای راننده پیش نمی‌آید و بعد از یک حادثه تقریبا سنگین در سرعت بیش از 200 مایل بر ساعت، راننده صحیح و سالم از ماشین بیرون می‌آید و نگاهی به دور و اطراف خود می‌اندازد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/16
پشمام ریخت