موضوعات داغ

فراری باند مافیایی به خدمت پلیس پیوست

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به یاد داشته باشید، اوایل همین هفته مقاله‌ای بر روی سایت قرار دادیم و گفتیم که پلیس ایتالیا با همکاری شرکت خودروسازی لامبورگینی چندین دستگاه خودروی لامبورگینی هوراکان به ناوگان پلیس "بولونیا" اضافه کرده است تا از جولان سوپر اسپرت‌های این شهر جلوگیری کند. حال در کنار لامبورگینی، یک دستگاه خودروی فراری 458 اسپایدر هم به ناوگان پلیس میلان اضافه شده است، ولی نه ماشینی که از شرکت خودروسازی فراری مخصوص برای ناوگان پلیس دریافت شده باشد، بلکه یکی از ماشین‌های فراری 458 اسپایدر متعلق به باندهای بزرگ مافیا که توسط پلیس ایتالیا مصادره شده و حالا در ناوگان پلیس مورد استفاده قرار گرفته است.
البته این ماشین که دیگر پس داده نمی‌شود و صاحب آن هم نمی‌تواند اقدامی برای باز پس گیری آن انجام دهد، زیرا یکی از عضوهای باند مافیا بوده و تنها می‌تواند با سد راه این خودرو در خیابان و تیر باران کردن آن، تلافی مصادره کردن این ماشین را از جان پلیس‌های میلان در بیاورد، ولی خب هدف اصلی پلیس ایتالیا از این کار می‌تواند نشان دادن این موضوع باشد که اگر جرم و جنایتی با ماشین خود انجام دهید و سپس آن را در پارکینگ پلیس رها کنید، بعد از چند ماه آن را به ناوگان پلیس اضافه می‌کنیم.
طبق قانونی که در ایتالیا به تصویب رسیده است، تمامی اموال و اتومبیل‌هایی که از باند مافیا مصادره می‌شود بعد از یک مدت برای استفاده‌های دولتی به ناوگان پلیس و یا ناوگان آتش نشانی اضافه می‌شود و این خودروی سوپر اسپرت فراری هم طبق اعلام پلیس ایتالیا در سپتامبر سال 2015 میلادی توقیف شده است، ولی به خاطر عدم حضور صاحب آن برای پرداخت جریمه و ترخیص آن از پارکینگ، پلیس ایتالیا تصمیم به ارتقای ناوگان پلیس میلان کرده است.
هم اکنون هم پلیس میلان اعلام کرده است که حدود 29 اتومبیل دیگر به همراه 3 دستگاه موتورسیلکت وجود دارد که چندین ماه از توقیف آنان گذشته و هیچ خبری از صاحب آنان برای پرداخت جریمه و ترخیص آنان از پارکینگ نیست، به همین دلیل دولت مرکزی قصد دارد این وسایل را در چند ماه آینده به ناوگان پلیس و ناوگان آتش نشانی اضافه کند.
در آخر هم گفتنی است که طبق ادعای وبسایت منبع و به نقل از خودروبانک، این خودرو باتوجه به رنگ نوشته‌های روی بدنه قرار است اهداف آموزشی برای افسرانی داشته باشد که قرار است در اطراف بولونیا هدایت لامبورگینی هوراکان پلیس را بدست بگیرند. خودرویی که در چند روز گذشته پیرامون آن صحبت کردیم و در ابتدای بحث هم اشاره‌ای کوتاه به آن داشتیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/16
دم پلیس ایتالی گرم.
کاش نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی از بهترین و بروزترین ماشین ها در ناوگانشون استفاده کنن و به جای مورد اعتراض قرارگرفتن بابت هزینه کرد، حمایت بشن.