موضوعات داغ

شخصی سازی بی نظیر 812 سوپرفست فراری

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی خاص و ویژه فراری که اسفندماه سال گذشته برای اعلام حضور خود در نمایشگاه بین المللی ژنو تحت عنوان "فراری 812 سوپرفست (812 Superfast)" رونمایی شده بود، بدون شک یکی از معدود خودروهای فراری به شمار می‌رود که علاوه بر خصوصیات اسپرت، خصوصیات یک ماشین لوکس هم به خوبی در آن نهادینه شده و همچنین برای اولین بار از سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب بر روی آن استفاده است. حال اگر یکی از خریداران پولدار فراری باشید، همین ویژگی ممتاز فراری " 812 سوپرفست (812 Superfast)" درهنگام سفارش آنلاین شما را به یک دروازه‌ای از انتخاب وارد می‌کند که چندین و چند دقیقه شما را صرفا برای آپشن‌های اتومبیل و رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف ماشین سرگرم می‌کند.
باتوجه به آرایه وسیعی از انتخاب‌ها، دیگر دلیلی ندارد که شاهد ماشین‌های یک رنگ فراری در خیابان‌ها باشیم، زیرا فراری برای جدیدترین محصول خود 37 نوع رنگ مختلف در نظر گرفته است که مشتریان می‌توانند بنا به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب کنند. در کنار این 37 رنگ بدنه، حدود 6 طرح مختلف هم برای رینگ و لاستیک‌های اتومبیل تعیین شده است و مهم‌تر از آن که برای اولین بار است با چنین موردی برخورد می‌کنیم، 9 رنگ‌بندی مختلف برای مجموعه کالیپر ترمزهای اتومبیل است که از پشت رینگ‌ها قابل مشاهده هستند.
به طور کلی خواستیم به این موضوع اشاره داشته باشیم که محصول جدید فراری برخلاف سنت همیشگی این خودروساز ایتالیایی، حالا با طیف وسیعی از شخصی سازی به مشتریان عرضه خواهد شد تا ماشین دلخواه خود را سفارش دهند.
در ادامه هم بد نیست بدانید که این ماشین برگرفته از خودروی فراری F12tdf است، حال در این میان خودروی فراری F12tdf زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 6.3 لیتری دوازده سیلندر سود می‌برد که در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرتی 780 اسب بخاری و گشتاوری حدودا 700 نیوتن متری تولید کند، ولی برای خودروی جدید فراری 812 سوپرفست باوجود پلتفرمی مشترک، از پیشرانه‌ای بزرگ‌تر 6.5 لیتری استفاده شده است که می‌تواند 20 اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به فراری F12tdf و همچنین 718 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 7000 دور بر دقیقه تولید کند که در عمل باعث شده شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت بیش از 340 کیلومتر بر ساعت بدست آید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/17
لینکش رو هم میزاشتید خب :)