موضوعات داغ

میتسوبیشی ASX با تغییرات ظاهری راهی نیویورک شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی میتسوبیشی پیش از شروع بکار نمایشگاه بین المللی نیویورک 2017، نسخه‌ای جدید از میتسوبیشی اوتلندر اسپرت رونمایی کرد که در کشور آن را بیشتر با نام میتسوبیشی ASX می‌شناسیم.
مهم‌ترین برنامه‌ای که میتسوبیشی بر روی این خودرو پیدا کرده است، مربوط به بخش ظاهری اتومبیل خواهد بود که آن هم در یک دید کلی نمی‌توان تغییری اساسی پیدا کرد، ولی اگر ریز ماجرا شوید می‌توانید در طراحی بیرونی خودرو یک چراغ جدید کنار مه شکن‌ها، جلوپنجره‌ای جدید با یک نوار کرومی رنگ نازک و در آخر یک زنبوری جدید بر روی سپر پیدا کرد. در داخل کابین هم درست مثل بیرون اتومبیل چندان تغییر و تحول بزرگی صورت نگرفته و تنها شاهد تغییراتی جزیی در کنسول مرکزی هستیم.
و اما می‌رسیم به بخش فنی که متاسفانه شرکت خودروسازی میتسوبیشی هیچگونه صحبتی در رابطه با آن نکرده است، پس می‌توان چنین نتیجه‌ای گرفت که در زیر کاپوت میتسوبیشی اوتلندر اسپرت که ما با نام ASX آن را می‌شناسیم همچنان از پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر 148 اسب بخاری و همچنین از یک موتور 2.4 لیتری 168 اسب بخاری استفاده خواهد شد که نیروی تولیدی خود را یا از طریق جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و یا از طریق جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT به خروجی منتقل می‌کند.
البته گویا تغییرات فیزیکی مد نظر میتسوبیشی نبوده است، زیرا از لحاظ تجهیزات و امکانات میتسوبیشی ASX جدید به صورت سفارشی به فاکتورهای جدیدی همچون سقف پانوراما، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم جلوگیری از برخورد و یک سیستم نوربالای اتوماتیک مجهز شده است، هرچند مدل‌های جدید یک عایق بندی قوی‌تر در برابر صدا دارند.
در آخر بار دیگر تکرار می‌کنیم که این خودرو برای حضور در نمایشگاه بین المللی نیویورک 2017 اندک تغییراتی را تجربه کرده و قرار است در پاییز همین سال به قیمتی حدودا 19 هزار و 795 دلاری وارد بازار شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/18
اينا چرا هر سال كه ميگذره يكي يكي اپشن هاشو كم مي كنن ؟؟؟!!!!
الان شيفتر پشت فرمون رو حذف كردن
1396/1/22
کجا نوشته شیفتر پشت فرمون را حذف کردن?!
بعید میدونم حذف شده باشه!
1396/1/20
Like ASX