موضوعات داغ

نسخه‌ای ویژه از رنو ساندرو و داستر معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در واقع درستش رونمایی از نسخه‌های جدید ساندرو و داستر توسط شرکت خودروسازی داچیا است، ولی چون ما در داخل کشور شاهد عرضه این دو خودرو با برند "رنو" هستیم، به همین دلیل برای شناخت بهتر این دو خودرو از برند رنو استفاده می‌کنیم، ولی در حقیقت این برنامه توسط شرکت خودروسازی داچیا دنبال شده است.
همانطور که احتمالا می‌دانید، در ماه‌های گذشته شرکت خودروسازی داچیا اقدام به معرفی نسخه‌های فیس لیفت محصولات خود کرد تا با یک ظاهر جذاب‌تر سهم بیشتری در بازار داشته باشد. حال داچیا برمبنای همین مدل‌های فیس لیفت اخیرا نسخه‌هایی ویژه از پنج محصول خود آماده کرده است تا به تعداد محدود آنان را در فرانسه عرضه کند، هرچند شرکت خودروسازی فرانسوی رنو هم به طراحی و ساخت برخی از محصولات داچیا مشغول است.
باتوجه به جزییات ارائه شده در وبسایت منبع، این بسته به تعداد محدود تحت عنوان "Explorer" برای محصولاتی همچون ساندرو استپ‌وی، لوگان MCV استپ‌وی، خودروی Lodgy استپ‌وی، داکر استپ‌وی و در آخر هم برای داستر ارائه شده است که به هریک از آنان جلوپنجره‌ای برگرفته از رنو داستر جدید، رینگ‌های جدید اسپرت، افزایش ارتفاع 50 میلی متری و یک رنگ بندی خاص خاکستری برای قسمت بیرونی اتومبیل اعطا می‌کند، در صورتی که برای رنو ساندرو استپ وی می‌توان به صورت ویژه یک رنگ نارنجی سفارش داد. هرچند در داخل کابین هم می‌توان رگه‌هایی نارنجی رنگ بر روی ادوات داخلی از جمله کنسول مرکزی، اطراف خروجی‌های سیستم تهویه، بر روی روکش‌های صندلی و... مشاهده کرد.
جدول قیمتی هم نشان از این دارد که به ترتیب خودروی ساندرو استپ‌وی با حداقل قیمت 12 هزار و 920 یورویی و حداکثر قیمت 15 هزار و 70 یورویی، خودروی لوگان MCV استپ‌وی با کمینه قیمت 13 هزار و 700 یورویی و بیشینه قیمت 15 هزار و 250 یورویی، خودروی Lodgy استپ‌وی با حداقل قیمت 14 هزار و 650 یورویی و حداکثر قیمت 17 هزار و 150 دلاری، اتومبیل داکر استپ‌وی با قیمت پایه 14 هزار و 450 یورویی و حداکثر قیمت 16 هزار و 50 دلاری و همچنین در آخر خودروی داستر هم با بسته ویژه داچیا، به قیمت پایه 16 هزار و 850 دلاری و حداکثرقیمت 19 هزار و 750 دلاری به مشتریان فرانسوی عرضه می‌شود!

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/18
نگاه کردن به یک داستر با نگاه کردن به یک قوطی حلبی چهار گوش هیچ فرقی نداره هیچ نقطه ای توش نیست که حسی بجز بد اومدن از اون توش باشه برای همین طرف میره جک اس 5 یا تیگو 5 یا جدیدا هاایما اس 7توربو یا تیولی یا کپچر میخره مگه تا حالا این ها بیخود خراب شدن داستر چیزی نداره که بخواد خراب بشه نه موتور توربوی پر شتاب و نه اپشن و باید کلا طراحی جدید بشه البته توی اروپا بخاطر قیمت بسیار پایین حدود 10 هزار پوند و شرایط مثلا ماهی 200 پوند بدون بهره بعنوان خودروی اقتصادی فروش خوبی داره نه اینکه توی ایران 2 برابر قیمت و اون هم نقد تبدیل به خودروی لوکس میشه
1396/1/19
جالبه سلیقه من کاملا عکس حرف شماست ، بنظر من از نظر ظاهری خیلی جذابه و زمخت و خشن ، حس اینو بهم میده میتونم باهاش همجا برم بدون نگرانی خاصی ، ولی انتخاب های شما شاید انتخاب بدی نباشه ولی اصلا باب میل من نیست و همش حس اینو دارم یه ماشین فانتزی هستن که همجا باید مراقب باشم که جایی نرم ک خدایی نکرده بهش فشار بیاد !!!
1396/1/20
دوست عزیز 10 هزار پوند حدودا همون پنجاه میلیون خودمون میشه ها اشتب نکردی گله من
1396/8/4
تمام اون ماشینهایی که شما گفتید جک وهایما وتیوولی وتیگو فقط اسباب بازی هستن نقاب زدن مثل یه نفر که خیلی معمولی هست آرایش کرده ولی داستر واقعا کاربردی هست شاید قیافه ساده ای داشته باشه ولی کیفیت وکارایی وایمنی وحس تعتماد بالایی داره