موضوعات داغ

جگوار لندروور رکورد فروش خود را شکستند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برای اولین بار در طول تاریخ جگوار لندروور، این دو کمپانی خودروساز بریتانیایی موفق به تولید و عرضه بیش از 600 هزار دستگاه اتومبیل طی 12 ماه در سطح جهانی شدند که برای آنان یک رکورد به حساب می‌آید.
باتوجه به آمار ارائه شده از سوی جگوار لندروور، از آوریل سال 2016 میلادی تا ماه مارس 2017 میلادی، این خودروساز در مجموع موفق به فروش 604 هزار و 9 دستگاه در سطح بین المللی شده است که در مقایسه با 12 ماه قبلی یک رشد 16 درصدی تجربه کرده است.
از همین 12 ماه محاسبه شده، سه ماه آخر سال 2016 میلادی کمپانی جگوار لندروور موفق به فروش محصولات بیشتری در بازارهای جهانی به تعداد 179 هزار و 509 دستگاه شده است که نسبت به سه ماه آخر سال 2015 میلادی افزایش 13 درصدی داشته است. با کمی زوم بیشتر، می‌بینیم که بهترین ماه برای کمپانی خودروسازی لندروور، ماه مارس سال جاری عنوان شده است که موفق شده تعداد قابل توجه 90 هزار و 838 دستگاه را صرفا در همین ماه به فروش برساند.
برای سال کامل مالی هم می‌توان گفت که کمپانی خودروسازی جگوار لندروور در کشور چین افزایش سهم 32 درصدی، در آمریکای شمالی افزایش 24 درصدی، انگلستان افزایش 16 درصدی و در کل اروپا هم افزایش 13 درصدی داشته است، ولی در سایر کشورهای جهان شاهد کاهش 6 درصدی سهم فروش محصولات جگوار لندروور هستیم.
دلیل اصلی فروش خوب جگوار لندروور در بازارهای جهانی هم معرفی و عرضه اولین شاسی بلند جگوار یعنی F-Pace عنوان شده است که بخش بزرگی از فروش کمپانی خودروسازی جگوار تا 83 درصد را به نام خود ثبت کرده است. هرچند برای شرکت لندروورهم محصولاتی همچون لندروور رنجروور اووک و همچنین خودروی لندروور دیسکاوری اسپرت به عنوان پرفروش ترین‌ها معرفی شده‌اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/19
منتظریم نمایندگی جاگوار- لندرور رو تو ایران ببینیم