موضوعات داغ

گودزیلای ژاپنی در برابر آئودی RS6 آوانت + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یک زمانی در میان خودروهای سوپر اسپرت که مدت زمان زیادی هم از آن نمی‌گذرد، تا اسمی از شتاب به میان می‌آمد بلاشک اولین گزینه موجود گودزیلای ژاپنی‌ها، یعنی خودروی نیسان GT-R بود که با سود جستن از یک پیشرانه شش سیلندر عجیب و غریب، می‌توانست شتابی حیرت آور در مقایسه با رقبایش داشته باشد. اما در این چند سال اخیر با رشد تکنولوژی و همچنین معرفی خودروهای سوپر اسپرت جدید که برخی از آنان شامل آکورا NSX، مکلارن 570S، نسل جدید آئودی R8 و... می‌شود، شاهد یک افول جدی در قدرت نمایی نیسان GT-R بوده‌ایم که اخیرا در یک مسابقه درگ بزرگ میان 12 اتومبیل سوپر اسپرت بازار که مقاله و فیلم آن در خودروبانک هم قرار گرفت، خودروی نیسان GT-R موفق به کسب جایگاه چهارم و یا پنجم شده بود که یک نمره منفی در کارنامه نیسان GT-R ، خودرویی که یک زمانی در شتاب گیری میان سوپر اسپرت‌ها فرمانروایی می‌کرد، به حساب می‌آید.
حال باتوجه به فیلمی که اخیرا در منابع خارجی منتشر شده است، می‌توان دید که سطح اعتبار و حتی قدرت نمایی نیسان GT-R در صنعت خودروسازی آنقدری پایین آمده است که اخیرا شاهد مسابقه درگ آن با یک دستگاه خودروی آئودی RS6 آوانت هستیم.
در آخر نتیجه این مسابقه را به خودتان محول می‌کنیم تا با تماشای ویدیو به حقایق آن پی ببرید که آیا همچنان گودزیلای ژاپنی‌ها در صنعت خودروسازی حرفی برای گفتن دارد یا اینکه از خودروی استیشن آئودی RS6 آوانت هم شکست می‌خورد. ولی این را بدانید که خودروی نیسان GT-R با وزن کمتر دارای پیشرانه‌ای 3.8 لیتری توربوشارژر قوی‌تر است که بر روی کاغذ آن را سریع‌تر نشان می‌دهد، اما از طرفی دیگر خودروی آئودی RS6 آوانت به یک سیستم چهارچرخ محرک پیشرفته و همچنین یک سیستم کنترل راه اندازی بسیار قوی مجهز شده است که می‌تواند ورق را مقابل نیسان GT-R به سود این خودرو برگرداند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/23
چرا تو ایران ماشین استیشن پیدا نمیشه آخه؟
1396/1/23
با عشق از آلمان ... .
1396/1/23
جلل خالق :[
چطور یه استیشن انقدر سریعه که گودزیلای اسیا که به لامبو کیلر معروفه رو زد؟
gtr از پس audi r8 _ mclaren p1 _ corvvet _ ,...... بر میومد و رو راحت میزد
1396/1/24
هر جوری حساب میکنم منطقی نیست اگه این ماشین تونسته نیسان رو با این اختلاف ببره پس باید بتونه لامبورگینی ادونتادور هم شکست بده
1396/1/24
کاملا دراگی جانبدارانه بود