موضوعات داغ

آیا نسل بعدی بنز SL با سقف پارچه ای تولید می شود؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز نسل بعدی مدل اس ال را به عنوات یک خودروی ۲+۲ روانه ی بازار خواهد کرد, این کمپانی در حال حاضر مدل های AMG GT و SLC را به عنوان خودروهای بدون سقف دو نفره در سبد محصولات خود دارد و به گفته ی مدیر اجرایی AMG نیازی به تولید خودروی دو نفره ی دیگری نیست.
AMG درحال حاضر توسعه ی نسل بعدی SL را بر عهده گرفته است و به طور جدی در حال کار بر روی این مدل است. اینطور که گفته شده به منظور کاهش وزن, برای اولین بار پس از چندین دهه کلاس SL با سقف غیر فلزی تولید خواهد شد. استفاده از سقف غیر فلزی در این خودرو نه تنها بهکاهش وزن کمک خواهد کرد بلکه فضای بیشتری رانیز برای سرنشینان ایجاد می کند. همچنین از دیگر تجرابی که مرسدس بنز در کاهش وزن مدل AMG GT به دست آورده در این مدل نیز استفده خواهد شد.
نسل بعدی مرسدس بنز جزو اولین مدل هایی خواهد بود که از پیشرانه ی جدید مرسدس بنز که یک موتور ۶ سیلندر خطی به حجم ۳ لیتر است بهره خواهد برد. به گفته ی اتوکار این مدل با کد SL400 شناخته خواهد شد و میتواند ۴۰۸ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. همچنین مدل SL500 نیز به موتور۴ لیتری هشت سیلندر مجهز است که در سایر مدل های مرسدس AMG نیز به کار رفته است. قوی ترین مدل این خودرو نیز مدل SL63 خواهد بود که به موتور ۱۲ سیلندر ۶ لیتری تجهیز می شود.
تصاویر جاسوسی که از این مدل تهیه شده اند نشان می دهند که این خودرو شباهت زیادی با اس کلاس کوپه دارد ولی فاصله ی محوری آن کوتاه تر است, همچنین مدل کانورتیبل SL دارای ظاهری متفاوت با مدل کوپه بوده و نمای جلویآن خشن تر و اسپرت تر است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/25
چه بد ک سقف پارچه ای و 2+2 میشه
البته به حال ما ک فرقی نداره خرج سرویس سالانه اش حقوق یه سال ماس