موضوعات داغ

تصادف سخت فراری 488 GT3 در مسابقات نوربرگرینگ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید بتوان پیست نوربرگرینگ آلمان را یکی از پرکاربردترین پیست‌های جهان عنوان کرد، زیرا به خاطر طراحی این پیست و مسیرهایش می‌توان با خودروهای جدید پیش از تولید تست‌های جاده‌ای انجام داد، هم مسابقات رسمی در آن برگزار کرد و هم می‌توان در آن مسابقات سطح پایین میان رانندگان عادی را برگزار کرد، ولی افسوس که این پیست با تمام جذابیت و مخاطبان زیادش، هر ساله تلفات بالایی نه از لحاظ کشته، بلکه از لحاظ خسارت‌های وارده به خودروها دارد که بیشتر آنان مربوط به خودروهای استاندارد جاده‌ای با رانندگان عادی می‌شود که مناسب شرکت در پیست، آن هم برای مسابقه دادن نیستند.
هرچند در این بین ماشین‌های اسپرت و سوپر اسپرت هم کم تلفات نداده‌اند، درست مثل این فراری 488 GT3 که بر اثر یک اشتباه ساده و دخالت داشتن ماشین پشت سری، کنترل خود را از دست داده و به شدت با گاردریل‌های محافظ جاده برخورد می‌کند تا بار دیگر یکی از سوپراسپرت‌های جهان و شاید هم یکی از مدعیان قهرمانی مسابقات اتومبیل رانی نوربرگرینگ پارکینگ نشین شود.
حادثه جزیی از یک مسابقه است، ولی چیزی که در این ویدیو خواهید دید و همانطور که گفتیم، از دست رفتن کنترل فراری 488 GT3 با دخالت و ضربه زدن یک دستگاه خودروی مسابقه‌ای پورشه است که باعث شد خسارتی جدی به این خودروی مسابقه‌ای وارد شود. ولی خوشبختانه اتفاق خاصی برای راننده رخ نداده و خسارتی هم به دیگر خودروهای داخل پیست و یا حتی تماشاگران کنار جاده وارد نشده است. اما باز هم مدیریت پیست نوربرگرینگ از سطح بالای این حادثه خبر می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد