موضوعات داغ

آغاز پیش فروش و فروش نقدی فیس لیفت سوزوکی گرند ویتارا + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو در فروش فروردین ماه 96، شرایط فروش نقدی و همچنین شرایط پیش فروش سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت با جعبه دنده‌ی دستی و اتوماتیک را اعلام کرد.
برای خرید نقدی این محصول، گروه صنعتی ایران خودرو قیمت نهایی 139 میلیون و 981 هزار و 900 تومانی را برای مدل اتوماتیک در نظر گرفته است که با موعد تحویل 30 روزه و در رنگ بندی‌های خاکستری متالیک، سفید و مشکی متالیک به مشتریان عرضه می‌شود.
برای پیش فروش این محصول در مدل‌های اتوماتیک و دستی هم به غیر از سود مشارکت 25 درصد و سود انصراف 21 درصد، پیش پرداخت‌های مختلف در نظر گرفته شده است. به این صورت که اگر می‌خواهید ماشینتان را در شهریورماه امسال تحویل بگیرید، باید برای مدل اتوماتیک هزینه‌ای 65 میلیون تومانی و برای نسخه دستی نیز هزینه‌ای 60 میلیون تومانی پرداخت کنید.
اما اگر عجله‌ای برای تحویل ماشینتان ندارید، می‌توانید از شرایط دوم با موعد تحویل مهرماه 96 استفاده کنید که پیش پرداخت 50 میلیون تومانی برای مدل اتوماتیک و 45 میلیون تومانی برای مدل دستی دارد، ولی برای تکمیل مبلغ پیش پرداخت هرکدام از مدل‌ها، باید 15 میلیون تومان دیگر از تاریخ 10 مرداد الی 20 مرداد به حساب ایران خودرو واریز کرد. در جدول زیر نیز می توانید شرایط دقیق فروش این خودرو را مطالعه کنید.

شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا

شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا

در ادامه هم بد نیست بدانید که برای سوزوکی گرند ویتارا چه در مدل اتوماتیک و چه در مدل دستی، پیشرانه‌ی 2400 سی سی چهار سیلندر خطی 16 سوپاپ مجهز به سیستم پاشش سوخت چند نقطه‌ای در نظر گرفته شده است که با مصرف سوخت ترکیبی 9.7 لیتر به ازای هر صد کیلومتر ( 12.5 لیتر در شهر/ 8.1 لیتر در بزرگراه ) در نسخه اتوماتیک، می‌تواند نیروی 169 اسب بخار در دور 6000 و همچنین گشتاور 227 نیوتن متر در دور 3800 تولید کند که در نهایت بین هر چهارچرخ ماشین تقسیم می‌شود.

سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت

سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت


در بحث ابعاد خودرو هم در کاتالوگ ایران خودرو 4500 میلی متر طول، 1810 میلی متر عرض، 1695 میلی متر ارتفاع و 2640 میلی متر را نیز برای فاصله بین دو محور ذکر کرده است. فضای بار ویتارا 398 لیتر و همچنین وزن خشک آن 1567 کیلوگرم است.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/28
تنها فرق با قبليش سپر جلوش و يه سانروف و يه رينگ همين واقعا بعد ٢٠ ميليون گرون تر واقعا ماشين خوبيه ولي اين فرق خيلي كم و اين همه قيمت بردن بالا نداره بالاخره ايران خودروه ديگه چي بگه ادم
1396/1/28
بنظر منم ارزش خرید نداره یعنی با 140 میلیون ماشین بهتر از این میشه گرفت
1396/1/28
تفاوت های دیگه هم داره کلاس ده با کلاس هشت: به جز فیس لیفت جلو، زه های روی در، سان روف و رینگ که شما گفتید کلاس ده آینه تاشو برقی، صندلی تمام چرم و همچنین فرمان چرم هم داره. کلاس هشت اتومات ۲۴۰۰ قیمتش ۱۳۵ بود ولی کلاس ده رو قیمتش رو کردن ۱۴۷ یعنی ۱۲ میلیون افزایش دادن نه ۲۰ تا. البته تو فروش فوری و نقدی می توان با هفت میلیون تخفیف و با قیمت ۱۴۰ خرید که در اینصورت فقط پنج میلیون قیمتش بیشتر از کلاس هشت هستش ولی خب هم سانروف داره هم صندلی تمام چرم هم آینه تاشو و هم اینکه فیس لیفت هم شده. به نظرم اگر تو فروش فوری و نقدی خریداری بشه می ارزه. خودمون دو سال داشتیم و واقعا خیلی راضی بودیم ازش ماشین خیلی خوبی هستش.
1396/1/28
بنظر من تیگو 5 جدید امکاناتش با مدل فول گراند ویتارا در یک سطحه، فقط موتورش ضعیف تره. ارزش نداره آدم فقط بخاطر موتور 40 میلیون بیشتر پول بده.
1396/1/28
اصل مطلب موتوریگه برادر من.بعد شما ماشین چینی رو با ژاپنی مقایسه میکنی.تیگو5 در برابر قیمتش موتور واقعا ضعیفی داره.جوری که یخرده بیفتی تو سربالایی میبنی پراید ازت سبقت میگیره.
1396/1/28
شما قبل از اینکه نظر بدی اول یه تحقیق بکن که بتونی فرق ماشین چینی و ژاپنی رو تشخیص بدی
1396/1/29
با کمال احترام به نظر شما ولی فکر نمیکنید یک خودرو چینی را نباید با یک خودرو ژاپنی آن هم با آن قدمت تولید مقایسه کرد؟ میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان هست
1396/11/22
اولا ماشین چینی اصلا قابل مقایسه با یک ماشین ژاپنی نیست، ثانیا تیگو 5 ماشین تک دیفرانسیل هستش در صورتی که ویتارا دو دیفرانسیل هستش، تو ماشین های suv به نظر من ماشین دو دیفرانسیل نباشه اصلا لزومی به خریدش نیست، آدم یک ماشین سدان میخره چه کاریه.
1396/1/29
یه تفاوت خیلی مهمش هم اینه که سوزوکی دو دیفرانسیله ولی تیگو تک دیفرانسیل. این موضوع در مقایسه دو خودرو خیلی مهمه دوستان.
1396/12/16
این ماشین ماهه.یکی از کامنتا با تیگو مقایسه کرده.من قبل از خریدن گرند ویتارا رفته بودم نمایندگی چری .خنده ام گرفت داره اینجوری سر مردم را شیره میماله.آمده بود فیلم یک تیگو ۷ نمایش میداد در حال کشیدن تریلر ۲۰ تنی‌.و به این ترتیب اون شب ما هشتمین عجایب جهان را در اون نمایندگی دیدیم و تا چند روز از بس خندیدم تمام غصه هام یادم رفت.