موضوعات داغ

تقلب، دلیل اصلی انحلال زود هنگام تیم لول 5 موتوراسپرت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر یکی از طرفداران مسابقات اتومبیلرانی هستید و مسابقات مختلف را دنبال می‌کنید، قطعا با تیم "لول 5 موتوراسپرت" آشنایی دارید و آن‌هایی که کمی اختصاصی‌تر و دقیق‌تر به مسابقات اتومبیلرانی توجه دارند، می‌دانند که این تیم دارای عناوین قهرمانی در مسابقات قهرمانی لمانز و مسابقات 24 ساعته دیتونا است. اما حالا با فعالیت‌های جعلی و اتهام به تقلب "اسکات تاکر" که گفته می‌شود به غیر از مسابقات اتومبیلرانی و اسپانسر، از راه‌های دیگر کسب درآمد و یا دریافت وام می‌کرده‌اند، تیم "لول 5 موتوراسپرت" بعد از 11 سال فعالیت در مسابقات اتومبیلرانی، ماشین‌های مسابقه دهنده‌اش توسط دادگاه برای فروش مصادره خواهند شد که این امر می‌تواند زنگ خطری برای انحلال"لول 5 موتوراسپرت" باشد.
راننده این تیم اتومبیلرانی و یکی از مالکان تیم یعنی آقای "اسکات تاکر"، با توجه به ابلاغیه دادستان فدرال تحت تعقیب قرار گرفته است که در صورت تایید جرائم و اثبات تقلب، ممکن است چندین سال زندان و جریمه‌ای سنگین در انتظارش باشد. هرچند 11 ماشین این تیم هم مصادره شده و قرار است در تاریخ 11 می 2017 به مزایده گذاشته شوند که انتظار می‌رود ارزش هر یک از آنان بخصوص ماشین‌های مسابقه دهنده فراری یعنی GTDs 458، فراری 430s و 360 به ارزش بیش از 200 هزار دلار برسد.

فراری 430s

فراری 430s

باتوجه به ادعای وبسایت منبع، تنها ماشین‌های این تیم به فروش گذاشته نخواهد شد، بلکه تریلر حمل و نقل تیم "لول 5 موتوراسپرت" و همچنین قطعات یدکی این تیم هم به فروش گذاشته خواهد شد تا اگر یکی از تیم‌های اتومبیلرانی اقدام به خرید آنان کنند، نگرانی بابت قطعات یدکی و تریلر حملش نداشته باشد و این یعنی فروش تمامی دارایی‌های تیم "لول 5 موتوراسپرت" و انحلال زود هنگام آن بعد از تنها 11 سال فعالیت در مسابقات اتومبیلرانی.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد